Την Παρασκευή 12/1/24 υπεγράφησαν οι συμβάσεις λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού προϋπολογισμού 161 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά της Intrakat τις συμβάσεις υπέγραψε ο Γεν. Δ/ντης Τασος Αρανίτης.

1

Οι κοινοπραξίες «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ – 6060» και «ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – 6061», στις οποίες η Intrakat συμμετέχει με ποσοστό 50%, υπέγραψαν δύο συμβάσεις λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού για τον ανατολικό και δυτικό τομέα, αντίστοιχα, με την ομώνυμη δημόσια εταιρεία διαχείρισης του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας, αθροιστικού προϋπολογισμού 161 εκατ. ευρώ και διάρκειας 24 μηνών.

Πρόκειται για μία εργολαβία – «κλειδί» που θα διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου έως την έναρξη της παραχώρησής του σε ιδιώτη επενδυτή από το Ελληνικό Κράτος.

Το αντικείμενο των συμβάσεων Λειτουργίας και Συντήρησης περιλαμβάνει:

• τη λειτουργία (έλεγχος κυκλοφορίας, περιπολίες ασφαλείας, αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, αποχιονισμός, ασφάλεια σηράγγων κτλ.) και την επιθεώρηση του αυτοκινητόδρομου για την επισήμανση φθορών και τον εντοπισμό κινδύνων για τους οδηγούς,

• την τακτική και βαριά συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, καθώς και τις εργασίες καθαριότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισης,
• τις εργασίες αναβάθμισης του αυτοκινητόδρομου για τη βελτίωση της εμπειρίας, της άνεσης και της ασφάλειας των οδηγών.

Οι δύο συμβάσεις χωρίζουν τη συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας σε Δυτικό και Ανατολικό Τομέα, αντίστοιχα.

Η εργολαβία του Δυτικού Τομέα έχει προϋπολογισμό δημοπράτησης 88 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) και αφορά το τμήμα της Εγνατίας Οδού από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κλειδίου, μήκους 289 χλμ., καθώς και τον κάθετο άξονα Σιάτιστας – Κρυσταλλοπηγής.

Η εργολαβία του Ανατολικού Τομέα, με προϋπολογισμό δημοπράτησης 73 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) αφορά το τμήμα της Εγνατίας Οδού από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κλειδίου μέχρι το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ., καθώς και τους κάθετους άξονες Αξιού – Σταθμού Ευζώνων, Αξιού – Ειδομένης, Λαγκαδά – Προμαχώνα, Κομοτηνή – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα.

Διαβάστε επίσης

Εγνατία Οδός: Τα τελευταία βήματα για την υπογραφή της σύμβασης από τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis

ΕΑΒ: Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά κερδοφόρα επιχείρηση