ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντικούς αριθμούς κατέγραψε η Autohellas το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, παρά την πανδημία του κορονοϊού
Ειδικότερα, κατά το 3ο τρίμηνο 2020, που, λόγω εποχικότητας, είναι πάντα το πιο σημαντικό στην διαμόρφωση της κερδοφορίας, η Autohellas κατέγραψε πωλήσεις σε ενοποιημένο επίπεδο €149.2.εκ., μειωμένες κατά 7% από το 2019, EBITDA ύψους €43.8εκ. και κέρδη μετά φορών €12,1εκ. μειωμένα κατά 46% από το 2019.
Η προσθήκη της δραστηριότητας του τρίτου τρίμηνου οδήγησε το εννεάμηνο στα €360.6εκ. πωλήσεις, το EBITDA στα €101.5εκ. και τα κέρδη μετά φόρων στα €13.2εκ., μειωμένα κατά 67% από το 2019.
Η μερική αποκατάσταση των τουριστικών αφίξεων ενεργοποίησε τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, που κινήθηκαν ωστόσο σε επίπεδο εσόδων σημαντικά χαμηλότερο από το 2019 και αντίστοιχο των τουριστικών αφίξεων, ακόμη και για το περιορισμένο διάστημα της ενεργής τουριστικής περιόδου (δηλαδή μετά τις 15/7).
Αντίθετα, ο κλάδος των μακροχρόνιων μισθώσεων εμφάνισε συνολικά αύξηση, παρά το διάστημα του lockdown, που κόστισε σε νέες μισθώσεις, μετριάζοντας έτσι την απώλεια στο συνολικό κύκλο εργασιών από ενοικιάσεις.
Παράλληλα, στο 3ο τρίμηνο 2020, οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εμφάνισαν σημαντική αύξηση, ενισχύοντας τόσο τις ταμειακές ροές, όσο και τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι η εταιρεία έπρεπε να διαχειριστεί τον ενεργό στόλο της, προσαρμοσμένη στις μειωμένες τουριστικές αφίξεις.
Ο κλάδος της εμπορίας καινούργιων αυτοκινήτων στο 3ο τρίμηνο του έτους επέστρεψε στην κανονικότητα, καταγράφοντας σημαντική αύξηση, της τάξεως του 7,5%, με τη ζήτηση από ιδιώτες να ανακάμπτει σημαντικά και με τις εισαγωγικές εταιρείες (χονδρική), αλλά και τη λιανική του Ομίλου να σημειώνουν πολύ καλές επιδόσεις, συνεχίζοντας την δυναμική του 2019, τόσο σε μερίδια αγοράς, όσο και σε κερδοφορία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος κατά το 9μηνο 2020 πέτυχε σημαντική βελτίωση των καθαρών ταμιακών ροών, με αποτέλεσμα ο καθαρός δανεισμός να είναι μειωμένος κατά €54.4εκ από τις αρχές του 2020, αλλά και η διαθέσιμη ρευστότητα να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Ο Όμιλος, από την αρχή της κρίσης λόγω Covid-19 μέχρι και σήμερα, συνεχίζει την προσπάθεια για τον περιορισμό των λειτουργικών δαπανών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει η Πολιτεία και λαμβάνοντας μέτρα προστασίας, τόσο για τους εργαζομένους, όσο και για τους πελάτες του.
Ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas, κος Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: «H Autohellas για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ανθεκτική σε περίοδο πρωτόγνωρης κρίσης για τον Τουρισμό και την οικονομία. Η συμπληρωματικότητα των τριών πυλώνων εργασιών που στηρίζεται ο Όμιλος αλλά και η αποτελεσματικότητα των στελεχών μας και της οργάνωσής μας σε γρήγορες αναγκαίες προσαρμογές για άλλη μια φορά μας στηρίζουν και μας δίνουν την δυνατότητα να έχουμε κερδοφόρο αποτέλεσμα παρά τις συνθήκες. Μετά την επιτυχημένη διαχείριση του 2020, του δυσκολότερου έτους στην ιστορία της εταιρείας, είμαστε αισιόδοξοι ότι πάρα τις προκλήσεις του δεύτερου lockdown που διανύουμε, η δυνατότητά μας να παράξουμε κερδοφορία θα είναι σημαντικά ισχυρότερη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και μετά».
Διαβάστε ακόμη:
Σε κρίσιμο σημείο η πώληση της Vivartia στην CVC– Οι λεπτομέρειες θα κρίνουν το deal
Ένα βήμα πιο κοντά CVC και ΕΤΕ για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής
Στο 45% το μερίδιο της Mytilineos στις εισαγωγές LNG στο εννεάμηνο
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»