Tο 2022 αποτέλεσε για το efood, μια χρονιά κατά την οποία πιστοποίησε σε μεγάλο βαθμό τη συνέχεια της ανάπτυξής και εξέλιξής του, με κεντρικούς πυλώνες τη διεύρυνση των συνεργαζόμενων καταστημάτων του, την αύξηση των παραγγελιών του και την ανάπτυξη του efood market, ως βασικής πλέον υπηρεσίας προς τους χρήστες του.

Το τελευταίο έτος, το efood κατέγραψε μια σημαντική αύξηση των καταστημάτων που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του,πανελλαδικά, τα οποία σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας το θετικό ρυθμό αύξησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων, που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, κατέγραψε μια αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων -όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία-,  καθώς και μια αντίστοιχη αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood, πιστοποιώντας τη δυναμική του own delivery που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.

1

Το efood market αποτέλεσε για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, το 2022, με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021, η οποία οφείλεται τόσο στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών

Οι καταναλωτές δείχνουν μια σαφή τάση προτίμησης των ηλεκτρονικών καναλιών για αγορές super market και μικρής λιανικής, με το efood market να καταγράφει -πέρα από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών-  σημαντική αύξηση στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%, στοιχείο που αποτυπώνει σε σημαντικό βαθμό την προοδευτική μετατροπή της αγοραστικής τους συμπεριφοράς. Στις ποσοστιαίες αυτές μεταβολές έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του efood market, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής (καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ) ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε βασικές ή συμπληρωματικές αγορές και την Κυριακή όπως και τις ημέρες αργιών.

Σε επίπεδο προτιμήσεων, οι χρήστες του efood, αυξάνουν προοδευτικά τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές (21% αύξηση, σε σχέση με την περίοδο προ-covid για το σύνολο των υπηρεσιών του efood), ενώ αναφορικά με τα προϊόντα super market και μικρής λιανικής, επιλέγουν όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων, με βασικές επιλογές τα αλλαντικά-τυριά και τα χαρτικά είδη, ενώ στα μεγάλα αστικά κέντρα, καταγράφουν εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη τάση χρήσης του efood market, με τις πόλεις – πρωταθλητές, να αναδεικνύονται η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και το Ηράκλειο.

Σημαντικό στοιχείο για τη συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελεί η σημαντική προτίμηση σε προσφορές, οι οποίες αποτελούν το 20% περίπου των συνολικών παραγγελιών, κάτι που οφείλεται και στη στρατηγική της εταιρείας να αποτελεί την πλέον προσιτή πλατφόρμα σε επίπεδο τιμών.

Διατήρηση της δυναμικής για το 2023

Για το 2023, το efood θα συνεχίσει τη δυναμική του ανάπτυξη, τόσο σε επίπεδο διεύρυνσης των υπηρεσιών του όσο και στην περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών του δεικτών.

Συγκεκριμένα, στοχεύει:

  • Στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων
  • Στην προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων
  • Στη σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market
  • Στην αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας
  • Στην περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood

Διαβάστε επίσης

Παπαθανάσης: Σταθερές ή μειωμένες οι τιμές στο καλάθι του νοικοκυριού για το 93% των προϊόντων την 11η εβδομάδα

Mytilineos – Energy & Metals: Η νέα οργανωτική δομή – Ποιοι αναλαμβάνουν επικεφαλής των κλάδων