array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων

Business

efood: Έμπρακτη στήριξη σε 54 οικογένειες που ζουν σε κατάσταση δρόμου

Υπάρχουν πράγματα που οι περισσότεροι από εμάς θεωρούν αυτονόητα: ότι κάθε άνθρωπος έχει μία στέγη πάνω από το κεφάλι του, ένα πιάτο φαγητό, στοιχειώδη ασφάλεια… Κι όμως, για κάποιους ανθρώπους, τα αγαθά αυτά δεν είναι δεδομένα. Υπάρχουν συνάνθρωποί μας που στερούνται ακόμη και τα βασικότερα αγαθά. Μεταξύ αυτών, και παιδιά.

Το efood, έχοντας ενσωματώσει από την πρώτη στιγμή στο DNA του την κοινωνική προσφορά, επιδιώκει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, στηρίζοντας τους ανθρώπους που το χρειάζονται. Και, ταυτόχρονα, να συμμετέχει ενεργά στην κοινωνία, προσφέροντας σε κάθε δυνατό επίπεδο. Συντονιζόμενο με τις ανάγκες της εποχής, στρέφει το βλέμμα του όπου και σε όποιον μπορεί να προσφέρει. Όπως στους συνανθρώπους μας που ζουν σε κατάσταση δρόμου.

Στο πλευρό όλων των συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε ανάγκη

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Love Delivered», τον Οκτώβριο, το efood συνεργάστηκε με την Οργάνωση Steps για να προσφέρουν μαζί, σε 54 οικογένειες που ζουν σε κατάσταση δρόμου, εβδομαδιαία πακέτα τροφίμων και ειδών υγιεινής.

Η Οργάνωση Steps αναλαμβάνει την υποστήριξη ανθρώπων που βρέθηκαν σε κατάσταση δρόμου, παρέχοντάς τους πρόσβαση σε φαγητό, συμβουλευτική, ψυχαγωγία, πρώτες βοήθειες, ρουχισμό και ατομική υγιεινή, στηρίζοντάς τους σε τρία διαφορετικά επίπεδα: με την παρέμβαση στον δρόμο, την υποστήριξή τους στην εύρεση στέγης και, τέλος, στην υποστήριξή τους στο στάδιο της ένταξης.

Ενώνοντας, λοιπόν, τις δυνάμεις του με την Οργάνωση και με τη συνδρομή των χρηστών της πλατφόρμας του efood, οι οποίοι για μία ακόμη φορά έδειξαν έμπρακτα την αξία της κοινωνικής αλληλεγγύης, συγκεντρώθηκε από 6.700 χρήστες το χρηματικό ποσό των 11.500 ευρώ για την κάλυψη των αναγκών οικογενειών που στερούνται βασικών αγαθών, όπως η σίτιση και η στέγαση.

To Love Delivered του efood στο πλευρό των ανθρώπων που ζουν στον δρόμοΗ δράση του efood ακολούθησε και αυτήν τη φορά τον μηχανισμό ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης των χρηστών του, μέσω της δυνατότητας που τους δίνει να συνεισφέρουν οικονομικά κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους.

Love Delivered

Κάθε δωρεά κάνει τη διαφορά και όλοι μαζί μοιράζουμε αγάπη στους γύρω μας.

Αυτό είναι το πρόγραμμα «Love Delivered» του efood. Ένα πρόγραμμα που έχει ως σκοπό να βρίσκεται στο πλευρό των ευπαθών ομάδων και, ενεργοποιώντας τους χρήστες της πλατφόρμας του, να παρέχει άμεση βοήθεια σε έκτακτες ή διαρκείς ανάγκες, εκπληρώνοντας έναν από τους πιο σημαντικούς σκοπούς, αυτόν της κοινωνικής ευθύνης και της στήριξης της κοινωνίας στην οποία λειτουργεί η εταιρεία.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρευνα efood: Οι διανομείς βαθμολογούν θετικά τη συνεργασία τους με την εταιρεία
efood local: Το efood καλωσορίζει το δεύτερο κατάστημα νέας γενιάς, ενισχύοντας τη φυσική του παρουσία στην αγορά
Delivered by efood: H υπηρεσία διανομής του efood, διαθέσιμη στην Κέρκυρα
efood: Συμμετέχει στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHome4Students – Μεγάλες προσφορές για φοιτητές
efood με το πάσο σου: Το νέο πρόγραμμα με προσφορές και εκπτώσεις αποκλειστικά για φοιτητές
efood: Προσφορά κοντόληκτων προϊόντων μέσω του efood market, για τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων
Το efood και το Dogs’ Voice ενώνουν τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν τα ζώα που διασώθηκαν από φυσικές καταστροφές
Γιατί η efood κατεβαίνει στις γειτονιές
‘Burger Fest x efood’: Το efood μεγάλος χορηγός του κορυφαίου food festival στην Ελλάδα
efood: Δυναμική επέκταση με στόλο 5.000 διανομέων και 21.000 καταστήματα