ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στρατηγικός στόχος του efood για το 2024 είναι η συνέχιση της επέκτασης της υπηρεσίας delivered by efood, με τη ζήτηση από νέα καταστήματα όπως και από τα συνεργαζόμενα (που δεν κάνουν χρήση του delivered by efood), να είναι συνεχώς αυξανόμενη από το προηγούμενο έτος.
Για την εξυπηρέτηση της ζήτησης που δημιουργεί η περαιτέρω επέκτασης της υπηρεσίας delivered by efood, καθώς και των αναγκών που προκύπτουν από τη δημιουργία του efood last mile, το efood προχώρησε στην αύξηση του αριθμού των διανομέων του, κατά 20%, το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Το efood μάλιστα επίσπευσε τις διαδικασίες ενίσχυσης του αριθμού του στόλου διανομέων του, με τις αρχικές προβλέψεις να προσδιορίζουν την αύξηση αυτή του 20%, για το σύνολο του έτους.
Με τη ζήτηση των υπηρεσιών του να είναι διαρκώς αυξανόμενη, το efood προγραμματίζει 1.500 έως 2.000 νέες συνεργασίες διανομέων το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του έτους, με τις αιτήσεις για εργασία από διανομείς να ξεπερνούν σήμερα τις 5.000.
Το efood αποτελεί σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες διανομέων στην ελληνική αγορά, προβλέποντας για τους διανομείς του μια σειρά από προνόμια και παροχές που το καθιστούν τον πλέον ελκυστικό εργοδότη του κλάδου.
Διαβάστε επίσης:
Eurojackpot: Αντίστροφη μέτρηση για τη γιγαντιαία κλήρωση των 120 εκατ. ευρώ
Εργοστάσιο που θερμαίνεται με βιοαέριο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
