ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η εταιρία βρίσκεται αντιμέτωπη με σκληρό ανταγωνισμό από μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, όπως η Amazon.com Inc, για ένα μερίδιο των διαδικτυακών αγορών την περίοδο έξαρσης της πανδημίας COVID-19.
Η τιμή των μετοχών της eBay μειώθηκε κατά 6%.
Παρά το γεγονός ότι η έμφαση που έδωσε η eBay στη διαφήμιση, αλλά και στη διαχείριση των πληρωμών από τις διαδικτυακές αγορές των πελατών της, η Amazon παραμένει ένας πιο ελκυστικός προορισμός διαδικτυακών αγορών, για τους περισσότερους καταναλωτές.
Η ανάδειξη της καναδικής Shopify Inc, η οποία ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη της, νωρίτερα χθες, κλιμάκωσε την άσκηση της πίεσης στην eBay.
«Αρκετές εταιρίες βλέπουν ανάπτυξη εκτός της πορείας των αριθμών που αυξήθηκαν από την COVID-19. Έτσι, αυτή είναι μία σχετική πρόκληση για την eBay, καθώς δεν μπόρεσε να κεφαλοποιήσει πλήρως, τα κέρδη από την πανδημία» σύμφωνα με τον Ιγκάλ Αρουνιάν, αναλυτή της Wedbush.
Η eBay ανακοίνωσε ότι αναμένει τα τρέχοντα αναπροσαρμοσμένα κέρδη τριμήνου μεταξύ των 91 και των 96 σεντς ανά μετοχή, κάτω από την πρόβλεψη (Refinitiv IBES) για κέρδη 1,02 δολαρίων ανά μετοχή.
Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 40% στα 3,02 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για κέρδη 2,97 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εξαιτίας της αύξησης των διαδικτυακών αγορών, στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, από την COVID-19.
Διαβάστε ακόμη:
Enterprise Greece και eBay ανακοίνωσαν τη Β’ Φάση της συνεργασίας τους
eBay: Αυξήθηκαν στα 183 εκατ. οι πελάτες στο τρίτο τρίμηνο
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση