Σημειώνεται ότι τον Απρίλιο του 2015 η E Nomikos πούλησε το ακόμα πιο παλιό bulker Gerasimos (χωρητικότητας 70.000 dwt, κατασκευής 1996) σε κινεζική εταιρεία έναντι 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων, 12 χρόνια μετά την απόκτησή του (ως Rubin Bright) έναντι 163 εκατομμυρίων δολαρίων.
Μετά την πώληση του Anastasia C, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία θα μείνει με τρία πλοία, το πιο σύγχρονο εκ των οποίων είναι το κατασκευασμένο το 2012 στα ναυπηγεία STX bulker Epiphania χωρητικότητας 81.000 dwt). Αξίζει να σημειωθεί δε ότι το Epiphania ήταν το πρώτο πλοίο που παρήγγειλε η E Nomikos μετά από 30 χρόνια, με κόστος που εκτιμάται στα 36 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η σημερινή του αξία υπολογίζεται στα 15-16 εκατομμύρια δολάρια.
H Ε Nomikos αποχώρησε το 2003 από την αγορά των τάνκερ, όταν πούλησε το χωρητικότητας 61.000 dwt Demetra, κατασκευής 1982.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές χάνουν τα πλοία τους. Όλο το παρασκήνιο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: O μεγάλος πόλεμος των ασφαλιστών: Πολιτοπούλου vs Σαρρηγεωργίου. Ποια είναι τα όπλα τους και τι διεκδικούν
ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ: Εντυπωσιακό! Αυτή είναι η νέα ναυτιλιακή με στόλο αξίας 814 εκατ. δολ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Νέες κυρώσεις του Λονδίνου κατά του Ιράν για τη στήριξή του στη Ρωσία
- MSC Cruises: Πρεμιέρα για την πρώτη χειμερινή της σεζόν στην Ελλάδα
- Attica Group: Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ για την απόσχιση του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς
- ΣτΕ: Απορρίφθηκαν οι προσφυγές των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης κατά της διάκρισής τους σε επίπεδα