To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.

1

Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος “‘Love Delivered”’, με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

efood

Διαβάστε επίσης 

Μητσοτάκης: Μέσα σε λίγες ώρες έχουν γίνει πάνω από 10.000 αιτήσεις για το «Σπίτι Μου ΙΙ» – Η ανάρτησή του

Νέο συμβάν με ασανσέρ – Αυτή τη φορά στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία»

Απεργία και πορεία προς το υπουργείο ναυτιλίας οι εργαζόμενοι στη ζώνη και στα ναυπηγεία