Ένα δύσκολο μονοπάτι, που εξελίχθηκε σε μάθημα ζωής για εκείνη και τον κόσμο, ακολούθησε η Tiffany Masterson: Μερικές φορές, πρέπει να εμπιστεύεσαι το ένστικτό σου, ακόμη και όταν ο περίγυρός σου, σού λέει ότι κάνεις λάθος…

Όλα έγιναν σε χρόνο ρεκόρ!

Η “stay-at-home mom” Masterson, εμπνεύστηκε την ιδέα για τα προϊόντα περιποίησης δέρματος “Drunk Elephant” το 2012, το 2013 τα διέθεσε στην αγορά και μερικά χρόνια αργότερα, το 2019, πούλησε το brand στην ιαπωνική Shiseido για 845 εκατομμύρια δολάρια.

Αρχικά, οι φίλοι και η οικογένειά της πίστευαν ότι έκανε ένα τεράστιο λάθος, το οποίο θα “σκότωνε” την επιχείρηση που με τόσο κόπο δημιούργησε.

«Ο καλύτερός μου φίλος είπε “δεν υπάρχει περίπτωση… Πρέπει να σου πω ότι το μισώ. Δεν μου αρέσει”», θυμάται χαρακτηριστικά η Masterson.

“Δεν άρεσε στη μαμά μου, η γιαγιά μου είπε ότι ήταν το πιο τρελό πράγμα που είχε ακούσει ποτέ, ενώ πολλοί είπαν ότι ακούγεται σαν να πουλάω ένα μπαράκι”, συνεχίζει η Masterson.

Ωστόσο, η ίδια αποφάσισε να παραβλέψει τις αρνητικές αντιδράσεις και να ακολουθήσει το ένστικτό της…

Η “γέννηση” ενός πρωτότυπου brand name

Όταν η Masterson σχεδίαζε το branding της εταιρείας της, σκέφτηκε να επιλέξει κάτι πρωτότυπο και μακριά από τα τετριμμένα ονόματα και επίθετα.

Επεδίωκε να απομακρυνθεί από τους περισσότερους ανταγωνιστές, οι οποίοι επέλεγαν να δίνουν στα προϊόντα τους ονόματα Γάλλων γιατρών για παράδειγμα.

Μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξε να αντλήσει έμπνευση από το θαυματουργό λάδι marula, ένα από τα συστατικά που σκόπευε να χρησιμοποιήσει στις ενυδατικές της κρέμες.

“Το έψαξα στην google και εμφανίστηκε ένα βίντεο με ζώα στη Νότια Αφρική να τρώνε το φρούτο marula από το έδαφος – ενώ είχε υποστεί ζύμωση – με αποτέλεσμα να παραπατούν”, λέει η Masterson.

“Έτρωγαν τα φρούτα που είχαν υποστεί ζύμωση και μεθούσαν”, προσθέτει.

Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του “Drunk Elephant” (του «μεθυσμένου ελέφαντα»), ενός brand name που θα ταίριαζε απόλυτα στην ιδιαίτερη προσωπικότητά της, αλλά δεν ταίριαζε στο σκεπτικό των περισσοτέρων ανθρώπων γύρω της, οι οποίοι επέμεναν να μιλούν για μια “τρελή ιδέα”.

Εντούτοις, η Masterson πήγε κόντρα σε όλες τις αρνητικές απόψεις προσλαμβάνοντας αρχικά ένα άτομο για να ασχοληθεί με τις πωλήσεις και το PR, με αποτέλεσμα η προώθηση του brand από ένα “focus group” να κοστίσει περίπου 30.000 δολάρια.

Η Masterson εμπιστεύτηκε το ένστικτό της και προχώρησε δυναμικά με την αντισυμβατική ιδέα της!

Ώσπου στο τέλος, όλη αυτή η προσπάθεια απέδωσε… καρπούς.

Στο επίκεντρο η βιοσυμβατότητα

Σύμφωνα με τον ιστότοπο του brand, η φιλοσοφία του “Drunk Elephant” είναι τα μοναδικά καινοτόμα υλικά, που ωφελούν άμεσα την υγεία του δέρματος.

Τα συστατικά επιλέγονται με βάση τη βιοσυμβατότητα.

Όπως επισημαίνει, αποφεύγει τα 6 “ύποπτα” συστατικά που θεωρεί ότι ευθύνονται για σχεδόν κάθε είδους δερματικό πρόβλημα.

Όταν αυτά αφαιρεθούν εντελώς από τη ρουτίνα του ανθρώπου, εξηγεί, το δέρμα μπορεί να επαναρυθμιστεί και να επιστρέψει σε μια υγιή και ισορροπημένη κατάσταση.

drunkelephant
Πηγή: drunkelephant

Τα 6 συστατικά, σύμφωνα με τον ιστότοπο, είναι τα εξής:

  1. αιθέρια έλαια
  2. αλκοόλες
  3. σιλικόνες
  4. χημικά αντηλιακά
  5. αρώματα/χρωστικές
  6. SLS – Sodium lauryl sulfate (επιφανειοδραστικές ουσίες)

Η περίφημη εξαγορά

“Η Drunk Elephant θα αξιοποιήσει την παγκόσμια πλατφόρμα και τους πόρους της Shiseido Group, για να επεκταθεί σε νέες και υπάρχουσες αγορές τόσο στην Αμερική όσο και διεθνώς, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης και της Ασίας”, δήλωνε σε ανακοίνωσή του ο ιαπωνικός κολοσσός το 2019.

“Το παγκόσμιο κέντρο καινοτομίας της Shiseido, θα παρέχει τεχνογνωσία και ένα μοναδικό δίκτυο υποστήριξης, μεγιστοποιώντας τις ευκαιρίες της Drunk Elephant για ανάπτυξη και εξέλιξη σε όλα τα δίκτυα”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Drunk Elephant (@drunkelephant)

Η Masterson από πλευράς της δήλωνε τότε ενθουσιασμένη με τη συνεργασία της με τη Shiseido.

“Κάποιος σεβάστηκε το όραμά μου και την ταυτότητα της επωνυμίας μας και θα μας αφήσει να παραμείνουμε αυτό που είμαστε”, είχε δηλώσει.

Η ίδια, θα παρέμενε chief creative officer και πρόεδρος της εταιρείας, ενώ θα αναφερόταν απευθείας στον Marc Rey, διευθύνοντα σύμβουλο ανάπτυξης της Shiseido και διευθύνοντα σύμβουλο του αμερικανικού υποκαταστήματος της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον περασμένο μήνα, η εταιρεία λιανικής Sephora, λάνσαρε την Drunk Elephant στα 250 καταστήματα και τα διαδικτυακά της κανάλια στην ηπειρωτική Κίνα.

Τα προϊόντα της μάρκας είναι πλέον διαθέσιμα σε μεγάλες πόλεις όπως το Πεκίνο, η Σαγκάη, το Κουανγκτσόου και το Τσενγκντού, στις ψηφιακές πλατφόρμες της Sephora και στον ιστότοπο TMall.

“Φρενίτιδα” ανάμεσα στα 10χρονα!

Τα χαρούμενα χρώματα των συσκευασιών της Drunk Elephant έχουν προσελκύσει πλήθος μικρών παιδιών, τα οποία θεωρούν ότι μπορούν να χρησιμοποιούν άφοβα τα προϊόντα της εταιρείας.

Μάλιστα, τον περασμένο Ιανουάριο, ο ιστότοπος glamour.com ανέφερε ότι παιδιά ηλικίας οκτώ και εννέα ετών παρακαλούν τους γονείς τους να τους αγοράσουν προϊόντα “Drunk Elephant”, μερικά από τα οποία κοστίζουν πάνω από 50 δολάρια.

Ως αποτέλεσμα, πολλοί γονείς κατέκλεισαν το Instagram με ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλεια των συστατικών, όπως πεπτίδια, οξέα φρούτων και ρετινόλη στο παιδικό δέρμα.

Στο TikTok, το hashtag #KidsatSephora έχει εκατομμύρια προβολές, ενώ κυκλοφορούν βίντεο με παιδιά που δοκιμάζουν με μανία τα προϊόντα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Drunk Elephant (@drunkelephant)

Η εταιρεία απάντησε με μια λίστα προϊόντων της, ασφαλή για παιδιά, οπότε έχει αποκτήσει πια μια μεγάλη μερίδα “λιλιπούτειων πελατών”, κάτι που ελάχιστες μάρκες στον κόσμο έχουν καταφέρει.

Γνωστή για τις μινιμαλιστικές συσκευασίες της, τα  λαμπερά χρώματα και τις χαριτωμένες ονομασίες προϊόντων, η Drunk Elephant έχει χαρακτηριστεί ως “millennial clickbait”.

Σύμφωνα με το Forbes, το brand σημείωσε καθαρές πωλήσεις κοντά στα 100 εκατομμύρια δολάρια το 2018,  ενώ τότε τη χαρακτήρισε “μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες περιποίησης δέρματος στην ιστορία”.

Η Drunk Elephant έγινε viral στις χριστουγεννιάτικες κάρτες των παιδιών, που πίστεψαν ότι τα ξωτικά του Άι Βασίλη βάζουν και πολυπεπτιδικές κρέμες, μέσα σε μπλε νέον βαζάκια!

Γίνετε κύριοι και κυρίες του εαυτού σας

Κάθε success story είναι διδακτικό, λέει ο λαός…

Οι άνθρωποι συχνά προσεγγίζουν μέντορες, εργοδότες, συγγενείς και φίλους για συμβουλές. Ωστόσο, θα πρέπει να εμπιστεύονται τη διαίσθησή τους, σύμφωνα με τον CEO του LinkedIn, Ryan Roslansky.

Ο ίδιος συμβουλεύει ότι θα πρέπει να είμαστε σε θέση να βάζουμε στη ζυγαριά τις απόψεις πολλών διαφορετικών ανθρώπων, αλλά τελικά θα πρέπει να εμπιστευόμαστε τη δική μας πεποίθηση και να λαμβάνουμε μόνοι μας αποφάσεις.

Μάλιστα, μας προτρέπει την επόμενη φορά που θα έρθουμε αντιμέτωποι με μια σοβαρή απόφαση που αφορά την καριέρα μας ή μια επιχειρηματική κίνηση, αφού ζυγίσουμε τα δεδομένα, να επιλέξουμε αυτό που μας φαίνεται σωστό, ακόμα κι αν οι άλλοι διαφωνούν.

Μας συμβουλεύει επομένως, αφού ακούσουμε τον κόσμο γύρω μας και αποκτήσουμε επίγνωση της κατάστασης, όταν έρθει η επίμαχη στιγμή της απόφασης, να ακολουθούμε τον δρόμο της καρδιάς μας…

Διαβάστε επίσης: 

Shiseido: Bουτιά της μετοχής έως 14% – Μείωσε τις προβλέψεις για τα κέρδη

United Group: H E& του Άμπου Ντάμπι εξετάζει ενδεχόμενη εξαγορά της μητρικής της Nova – Στα 8 δισ. η αποτίμηση

Βασιλική Όπερα Λονδίνου: Αλλάζει όνομα και θέλει σειρά στο Netflix – Το φιλόδοξο σχέδιο διάσωσης