• Business

    Dolce & Gabbana: Γιατί μηνύθηκε από φανατικό της «Metaverse Fashion» – Πώς ο πελάτης έχασε $6.000 στον ψηφιακό κόσμο

    • Bloomberg
    D&G

    D&G Φόρεμα From a Dream σε χρυσό Πηγή: Dolce & Gabbana


    Αγωγή κατέθεσε κατά της Dolce & Gabbana USA ένας πελάτης της, καθώς όπως υποστηρίζει, η εταιρεία δεν παρέδωσε εγκαίρως την παραγγελία των μη Εναλλάξιμων Κρυπτοπαραστατικών της (non-fungible token, NFT), με αποτέλεσμα να χάσουν το 97% της αξίας τους στον… ψηφιακό κόσμο!

    Σύμφωνα με το Bloomberg, η έκθεση ανέφερε ότι ο Λουκ Μπράουν έχασε 5.800 δολάρια για τα NFT που αγόρασε σε ενδύματα για τον κόσμο του Metaverse, τη σύζευξη της πραγματικότητας και της εικονικής πραγματικότητας σε ένα μελλοντικό διαφορετικό κόσμο.

    Έτσι, κατέθεσε αγωγή  στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης.

    Στην αγωγή του υποστηρίζει ότι ο ιταλικός οίκος πούλησε Non-Fungible Tokens που προωθήθηκαν ως «ένα πλέγμα ψηφιακών, φυσικών και βιωματικών πλεονεκτημάτων», ενώ μπορούσαν να αγοραστούν και να πωληθούν στο blockchain κρυπτονομισμάτων Ethereum.

    Η Dolce & Gabbana φέρεται να είπε στους καταναλωτές ότι η αγορά των NFT της DGFamily θα τους παρείχε πρόσβαση σε διάφορες ψηφιακές ανταμοιβές, φυσικά προϊόντα και αποκλειστικές εκδηλώσεις.

    Ωστόσο, η παράδοση των NFT καθυστέρησε, μαζί με κάποια ειδικά προνόμια, σύμφωνα με την καταγγελία που κατατέθηκε την Πέμπτη στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν.

    Τα “ψηφιακά ρούχα” που εμφανίστηκαν 20 ημέρες καθυστερημένα, “θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε μια πλατφόρμα metaverse με ελάχιστους χρήστες”, σύμφωνα με την καταγγελία.

    Τα digital outfits δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για άλλες 11 ημέρες μετά την κυκλοφορία τους, επειδή, σύμφωνα με την καταγγελία, η Dolce & Gabbana δεν είχε λάβει έγκαιρα έγκριση από την αγορά NFT UNXD.

    Οι Dolce & Gabbana και UNXD, που κατονομάζονται ως οι κατηγορούμενοι στην υπόθεση, δεν απάντησαν αμέσως στο αίτημα της CoinDesk για σχολιασμό.

    Διαβάστε επίσης: 

    Meta: Αύξηση 11% στα έσοδα και ανοδικές προβλέψεις για το τρίτο τρίμηνο – Νέες ζημιές 3,7 δισ. δολάρια για το τμήμα του metaverse

    Gucci Visions: Έκθεση στο Metaverse για τα 102 χρόνια του οίκου

    LVMH: Συνεργασία με την Epic Games για την είσοδο στο metaverse



    ΣΧΟΛΙΑ