Καλύτερα των προσδοκιών της Wall Street ήταν τα κέρδη τριμήνου που ανακοίνωσε η Disney, χάρη κυρίως στην επίδοση του ESPN+ και στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη στα θεματικά πάρκα. Ωστόσο ο όμιλος κατέγραψε μείωση των εσόδων από διαφημίσεις.

Η Disney είπε επίσης ότι σχεδιάζει να συνεχίσει να «διαχειρίζεται επιθετικά» τη μείωσε των δαπανών της, αυξάνοντας τα μέτρα μείωσης του κόστους κατά 2 επιπλέον δισεκατομμύρια δολάρια.

Η μείωση των εσόδων από διαφημίσεις προήλθε κυρίως από το ABC Network της Disney και άλλα τηλεοπτικά κανάλια του ομίλου, τα οποία κατέγραψαν χαμηλότερα έσοδα από διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Υπενθυμίζεται πως ο Bob Iger είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο πώλησης τηλεοπτικών καναλιών.

Αναφορικά με το Disney+, η εταιρεία πρόσθεσε 7 εκατομμύρια νέους βασικούς συνδρομητές σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των χρηστών σε 150,2 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένου του Hotstar. Η επιχείρηση streaming μείωσε επίσης τις απώλειές της σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Η Wall Street ανέμενε ότι η Disney θα ανέφερε συνολικά 148,15 εκατομμύρια συνδρομητές για το τρίμηνο.  Η Disney αναμένει ότι οι συνδυασμένες επιχειρήσεις streaming θα φτάσουν σε κερδοφορία στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο του 2024.

Η Disney ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη 82 σεντ ανά μετοχή, έναντι 70 σεντς ανά μετοχή που ανέμενε η LSEG. Τα έσοδα της διαμορφώθηκαν στα 21,24 δισ.  δολάρια έναντι αναμενόμενων 21,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη απώλεια των προσδοκιών για τα έσοδαγια τη Disney και η πρώτη φορά που αυτό συμβαίνει για δύο διαδοχικά τρίμηνα από τις αρχές του 2018.

Η εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 264 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 14 σεντς ανά μετοχή, για το οικονομικό τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, από καθαρά έσοδα 162 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 9 σεντς ανά μετοχή, κατά την περίοδο του προηγούμενου έτους.

Το τμήμα εμπειρίας της Disney είδε τα έσοδα να αυξάνονται κατά 13% στα 8,16 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου που τα πάρκα παρουσίασαν υψηλότερη προσέλευση στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Τα πάρκα αντιπροσώπευαν περίπου το 66% των συνολικών εσόδων για αυτό το τμήμα.

Διαβάστε επίσης

Wall Street: Νέα άνοδος για S&P 500 και Nasdaq στο καλύτερο σερί των τελευταίων 2 ετών

Η συμμαχία Renault – Nissan προχωρά!

Sunlight: Άλμα 141% στα EBITDA – Στα 551,5 εκατ. ευρώ τα έσοδα στο πρώτο εξάμηνο