Διευκρινήσεις; και απαντήσεις σε ερωτήματα ζητεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ινδίας (CCI), σχετικά με τη συγχώνευση των περιουσιακών στοιχείων των μέσων ενημέρωσης Reliance και Walt Disney που ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο φέτος και αναμένεται να δημιουργήσει μια υπερδύναμη 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην αγορά της Ινδίας.

Όπως ισχυρίζονται πηγές που επικαλείται το αποκλειστικό ρεπορτάζ του πρακτορείου Reuters, η CCI ζήτησε από τις δύο εταιρείες απαντήσεις σε περίπου 100 ερωτήσεις σχετικά με τη συγχώνευση, ενώ τους έδωσε 30 ημέρες διορία για να απαντήσουν με τα επιχειρήματά τους.

Οι εταιρείες ανέφεραν στο εποπτικό όργανο ότι είναι πρόθυμες να πουλήσουν λιγότερα από 10 τηλεοπτικά κανάλια για να κατευνάσουν τις ανησυχίες σχετικά με την ισχύ στην αγορά και να κερδίσουν έγκριση, ανέφεραν οι πηγές.

Ωστόσο, «Το κρίκετ είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για την CCI», ανέφερε μια από τις πηγές, σχολιάζονταν το μονοπώλιο στο συγκεκριμένο άθλημα μετά από την συγχώνευση.

Σημειώνεται ότι η συγχωνευμένη εταιρεία, η οποία θα ανήκει στην πλειονότητά της στον πλουσιότερο άνθρωπο της Ασίας, Mukesh Ambani, θα είχε προσοδοφόρα δικαιώματα αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη μετάδοση του κρίκετ, αυξάνοντας την ανησυχία για τις τιμές και την επιρροή αυτού στους διαφημιζόμενους.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εμπειρογνώμονες στην αντιμονοπωλιακή νομοθεσία, είχαν προειδοποιήσει ότι η συγχώνευση με συνολικά 120 τηλεοπτικά κανάλια και δύο υπηρεσίες streaming, θα μπορούσε να βρεθεί υπό αυστηρούς ελέγχους, μετά από τη δημιουργία του μεγαλύτερου “παίκτη” στον τομέα της ψυχαγωγίας της Ινδίας, που θα ανταγωνίζονταν κολοσσούς όπως η Sony, η Zee Entertainment, η Netflix και η Amazon.

Σύμφωνα με μία από τις πηγές, οι εταιρείες μπορούν ακόμα να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες της CCI, κάνοντας περισσότερες παραχωρήσεις, ωστόσο, πρόσθεσε ότι τώρα τα πράγματα περιπλέκονται.

«Η ειδοποίηση της Επιτροπής σημαίνει ότι πιστεύει ότι η συγχώνευση θα λειτουργήσει εις βάρος του ανταγωνισμού και ότι οι παραχωρήσεις που προσφέρονται δεν είναι αρκετές», σημείωσε μια από τις πηγές.

Διαβάστε επίσης: 

Disney και Reliance δημιουργούν μια υπερδύναμη $8,5 δισ. στην ινδική αγορά των media

Walt Disney: Καλύτερα των εκτιμήσεων τα αποτελέσματα τριμήνου

NBA: Υπέγραψε 11ετή συμφωνία 76 δισ. για τα δικαιώματα μετάδοσης με Disney, NBC και Amazon Prime Video