Ειδικότερα, η Reliance Industries του Ινδού δισεκατομμυριούχου Mukesh Ambani και η Walt Disney ανακοίνωσαν και επίσημα τη συγχώνευση των περιουσιακών τους στοιχείων India TV και streaming media, μία συμφωνία που αναμένεται να δημιουργήσει μια υπερδύναμη 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο πολυπληθέστερο έθνος του πλανήτη.
Σύμφωνα με το Reuters, στο πλαίσιο της συμφωνίας η Reliance θα επενδύσει 115 δισ. ινδικές ρουπίες (σχεδόν 1,5 δισ. δολάρια) στην κοινοπραξία.
Η συγχωνευμένη οντότητα θα αποτελείται από 120 τηλεοπτικά κανάλια και δύο πλατφόρμες streaming, μετατρέποντας την επιχείρηση σε μία πολύ μεγαλύτερη από ανταγωνιστές της όπως η ιαπωνική Sony, το Netflix και η Zee Entertainment της Ινδίας στον τομέα των μέσων ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας.
Σε συνδυασμό, η Reliance και η Disney θα αποκτήσουν πάνω από 750 εκατομμύρια θεατές σε ολόκληρη την Ινδία, ενώ θα απευθύνονται επίσης και στην ινδική διασπορά σε όλο τον κόσμο.
Ακολουθεί μια ανάλυση των περιουσιακών τους στοιχείων:
Τηλεόραση
Το Viacom18, που ανήκει κατά πλειοψηφία στην Reliance, διαθέτει 40 τηλεοπτικά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των Comedy Central, Nickelodeon και MTV.
Το Disney Star, γνωστό όνομα στην Ινδία, κατέχει περίπου 80 κανάλια και η επωνυμία είναι γνωστή για τα οικογενειακά δράματα Χίντι καθώς και για τις ταινίες του Χόλιγουντ.
Τα κανάλια και των δύο εταιρειών καλύπτουν γενικά ψυχαγωγικά, αθλητικά, παιδική τηλεόραση, ντοκιμαντέρ και προγράμματα lifestyle.
Η Viacom18 κατέχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα για εγχώριους και διεθνείς αγώνες κρίκετ που διοργανώνονται από το Συμβούλιο Ελέγχου για το Κρίκετ στην Ινδία.
Η Disney, κατέχει τηλεοπτικά δικαιώματα για το δημοφιλές Indian Premier League (IPL) μέχρι το 2027.
Υπηρεσίες Streaming
Το JioCinema της Reliance και το Hotstar της Disney θα διαθέτουν μια συνδυασμένη βιβλιοθήκη 200.000+ ωρών περιεχομένου που περιλαμβάνει τηλεοπτικές σειρές, ταινίες και αθλητικά δρώμενα.
Σημειώνεται ότι το Hotstar της Disney ήταν η δεύτερη εφαρμογή steraming βίντεο, με τις περισσότερες λήψεις στην Ινδία το 2022 μετά το MX Player, σύμφωνα με έκθεση της Ομοσπονδίας Ινδικών Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων.
Το περιεχόμενο streaming της Disney, περιλαμβάνει παγκόσμιες υπερπαραγωγές, ταινίες από το περιβάλλον της Marvel, καθώς και ντοκιμαντέρ του National Geographic.
Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας συμβούλων μέσων ενημέρωσης Ormax, μετέδωσε 7 από τις κορυφαίες 15 πρωτότυπες εκπομπές με τις περισσότερες προβολές στην Ινδία το 2022.
Η Disney κατέχει επίσης τα ψηφιακά δικαιώματα για τους αγώνες του Διεθνούς Συμβουλίου Κρίκετ στην Ινδία μέχρι το 2027, ενώ το JioCinema του Ambani κατέχει πλέον τα δικαιώματα streaming για το IPL μέχρι το 2027.
Τέλος, σημειώνεται ότι η JioCinema έκλεισε πέρσι συμφωνίες με την The Pokemon Company για τη sreaming περιεχομένου και υπέγραψε συμφωνία με τη Warner Bros για να φέρει περισσότερο περιεχόμενο από το Χόλιγουντ και γενικά διεθνές περιεχόμενο στην πλατφόρμα της.
Διαβάστε επίσης:
Disney: Δεσμευτικό σύμφωνο με την Reliance για τη συγχώνευση των ΜΜΕ τους στην Ινδία
Bain & Company: Μείωση 15% στις συγχωνεύσεις και εξαγορές στη διεθνή αγορά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ