ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Walt Disney Company ανέφερε ότι οι συνολικές συνδρομές στο Disney+ αυξήθηκαν στα 152,1 εκατομμύρια κατά το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία των αναλυτών, οι οποίοι προέβλεπαν πως θα κυμανθούν στα 147 εκατομμύρια.
Στο τέλος του τρίτου οικονομικού τριμήνου, το Hulu είχε 46,2 εκατομμύρια συνδρομητές και το ESPN+ 22,8 εκατομμύρια.
H Disney ανακοίνωσε επίσης μια δυνατότητα για μια νέα δομή τιμολόγησης στο Disney+, το οποίο θα μπορεί πλέον να υποστηρίζεται πακέτα συνδρομών με διαφημίσεις, ως μέρος μιας προσπάθειας να καταστήσει πιο κερδοφόρο.
Έτσι, από τις 8 Δεκεμβρίου στις ΗΠΑ, το Disney+ με διαφημίσεις θα κοστίζει πλέον 7,99 δολάρια ανά μήνα — επί του παρόντος αυτή είναι η τιμή του Disney+ χωρίς διαφημίσεις. Η τιμή του Disney+ χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια — αύξηση 3 $ ανά μήνα.
Κατά τη διάρκεια του δημοσιονομικού τρίτου τριμήνου, η Disney+, η Hulu και το ESPN+ έχασαν συνολικά 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια, αντικατοπτρίζοντας το υψηλότερο κόστος περιεχομένου στις υπηρεσίες. Τα μέσα έσοδα της Disney ανά χρήστη για το Disney+ μειώθηκαν επίσης κατά 5% στο τρίμηνο στις ΗΠΑ και τον Καναδά, λόγω των περισσότερων πελατών που λαμβάνουν φθηνότερες προσφορές πολλών προϊόντων.
Η Disne ανακοίνωσε κέρδη 1,09 δολάρια ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 96 cents ανά μετοχή.
Τα έσοδά της διαμορφώθηκα στα 21,5 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 20,96 δισ. δολάρια.
Το τμήμα πάρκων και προϊόντων της Disney παρουσίασε αύξηση των εσόδων κατά 72% στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου, από 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι. Η εταιρεία είπε ότι σημείωσε αύξηση της προσέλευσης, διανυκτερεύσεις δωματίων και δρομολόγια κρουαζιερόπλοιων.
Ανέφερε επίσης ότι τα νέα προϊόντα Genie+ και Lightning Lane συνέβαλαν στην αύξηση του μέσου κατά κεφαλήν εσόδων από εισιτήρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike