Κέρδη άνω των προσδοκιών της αγοράς σημείωσε η Disney το β’ τρίμηνο, υποβοηθούμενα από την απρόσμενη κερδοφορία του τομέα streaming. Ωστόσο, τα αποτελέσματα κινήθηκαν στα επίπεδα των εκτιμήσεων των αναλυτών.

Πιο συγκεκριμένα, τα συνολικά λειτουργικά κέρδη του τομέα της Disney αυξήθηκαν κατά 17% καθώς οι εφαρμογές ροής περιεχομένου ψυχαγωγίας -Disney+ και Hulu, παρουσίασαν τριμηνιαία κέρδη για πρώτη φορά.

Ωστόσο, συνολικά, δηλαδή με την προσθήκη και του ESPN+, το τμήμα streaming παρουσίασε ζημίες 18 εκατ. δολαρίων, πολύ μικρότερο πάντως από τις ζημίες ύψους 659 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Τα έσοδα του τομέα ροής ψυχαγωγικού περιεχομένου (εξαιρουμένου του ESPN+) σημείωσαν αύξηση 13% στο β’ τρίμηνο, φτάνοντας τα 5,64 δισ. δολάρια, ενώ τα λειτουργικά κέρδη ήταν 47 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 587 εκατ. δολαρίων έναν χρόνο νωρίτερα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η βελτίωση ωφελείται στην αύξηση των συνδρομητών της Disney+ και στα υψηλότερα μέσα έσοδα ανά χρήστη.

Ειδικότεραί, οι συνδρομητές Disney+ αυξήθηκαν κατά περισσότερα από 6 εκατομμύρια το β’ τρίμηνο φτάνοντας συνολικά τα 117,6 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως.

Παράλληλά, οι συνολικοί συνδρομητές του Hulu αυξήθηκαν κατά 1% στα 50,2 εκατομμύρια.

Στον αντίποδα οι συνδρομητές του ESPN+ μειώθηκαν κατά 2% στα 24,8 εκατομμύρια.

Στο σύνολό της, η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 1,21 δολαρίων με έσοδα 22,08 δισ. δολαρίων, έναντι κερδών ανά μετοχή 1,10 δολαρίων με έσοδα 22,11 δισ. δολαρίων που περίμεναν οι αναλυτές.

“Τα αποτελέσματά μας οδηγήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το τμήμα Εμπειριών, καθώς και από τη δραστηριότητα streaming”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger.

“Είναι σημαντικό ότι η ροή περιεχομένου ψυχαγωγίας ήταν κερδοφόρα για το τρίμηνο, en;v παραμένουμε σε τροχιά για την επίτευξη κερδοφορίας στις συνδυασμένες επιχειρήσεις ροής το δ’ τρίμηνο”, συμπλήρωσε.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το CNBC, τα έσοδα από τα ψυχαγωγικά πάρκα στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 7% στα 5,96 δισ. δολάρια, ενώ διεθνώς βελτιώθηκαν κατά 29% στα 1,52 δισ. δολάρια λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας και των υψηλότερων τιμών στο Hong Kong Disneyland Resort.

Διαβάστε επίσης: 

Φωτιά στη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα βάζει η συμφωνία DT-Netflix

Disney και Reliance δημιουργούν μια υπερδύναμη $8,5 δισ. στην ινδική αγορά των media

BP: Κέρδη κάτω των προσδοκιών το α’ τρίμηνο