ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για τα πλοία Little Prince (χωρητικότητας 74.100 dwt, κατασκευής 2001) και Boreal (χωρητικότητας 74.200 dwt, κατασκευής 2002). Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες, σύμφωνα με το VesselsValue η αξία των δύο πλοίων προσδιορίζεται στα 6,7 και 7,3 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Το Little Prince ήταν το μοναδικό panamax της ελληνικής ναυτιλιακής Alcyon Shipping και το παλιότερο από τα οκτώ πλοία της, ενώ το Boreal ελεγχόταν από γερμανικά συμφέροντα.
Τα δύο νέα πλοία πιθανότατα θα ενσωματωθούν στις εταιρείες της οικογένειας Στεφάνου, Bright Navigation και Sea Gate Navigation, χωρίς να είναι σαφές μέχρι στιγμής ποιο πλοίο θα πάει σε ποια εταιρεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά εδώ και 12 μήνες που τα δύο αδέλφια από την Άνδρο αγοράζουν μεταχειρισμένα πλοία ξηρού φορτίου, σε αντίθεση με το 2018, όταν ήταν από τους πιο δραστήριους αγοραστές μεταχειρισμένων πλοίων, αγοράζοντας τρία πλοία capesize.
Σύμφωνα με το TradeWinds, αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει το αντίτιμο για την αγορά των δύο πλοίων, ο Δημήτρης Στεφάνου αποκάλυψε ότι η εξαγορά έγινε χωρίς δανεισμό, με τη χρήση αποθεμάτων σε ρευστό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν