ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δύο παλιά πλοία τύπου panamax, ιαπωνικής κατασκευής, απέκτησαν οι αδελφοί Δημήτρης και Γιώργος Στεφάνου, συνεχίζοντας την επέκταση του στόλου τους, ενώ στα σχέδιά τους είναι και η αγορά ενός capesize που θα αυξήσει τα πλοία ξηρού φορτίου τους στα 12.
Πρόκειται για τα πλοία Little Prince (χωρητικότητας 74.100 dwt, κατασκευής 2001) και Boreal (χωρητικότητας 74.200 dwt, κατασκευής 2002). Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες, σύμφωνα με το VesselsValue η αξία των δύο πλοίων προσδιορίζεται στα 6,7 και 7,3 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Το Little Prince ήταν το μοναδικό panamax της ελληνικής ναυτιλιακής Alcyon Shipping και το παλιότερο από τα οκτώ πλοία της, ενώ το Boreal ελεγχόταν από γερμανικά συμφέροντα.
Τα δύο νέα πλοία πιθανότατα θα ενσωματωθούν στις εταιρείες της οικογένειας Στεφάνου, Bright Navigation και Sea Gate Navigation, χωρίς να είναι σαφές μέχρι στιγμής ποιο πλοίο θα πάει σε ποια εταιρεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά εδώ και 12 μήνες που τα δύο αδέλφια από την Άνδρο αγοράζουν μεταχειρισμένα πλοία ξηρού φορτίου, σε αντίθεση με το 2018, όταν ήταν από τους πιο δραστήριους αγοραστές μεταχειρισμένων πλοίων, αγοράζοντας τρία πλοία capesize.
Σύμφωνα με το TradeWinds, αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει το αντίτιμο για την αγορά των δύο πλοίων, ο Δημήτρης Στεφάνου αποκάλυψε ότι η εξαγορά έγινε χωρίς δανεισμό, με τη χρήση αποθεμάτων σε ρευστό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΟΛΕ: Απομακρύνθηκε άλλο ένα επικίνδυνο πλοίο από τον κόλπο της Ελευσίνας
- «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Νέες επιδοτήσεις 906 δικαιούχων
- HELLENiQ ENERGY: Πώληση του 35% της ΔΕΠΑ Εμπορίας στο ΤΑΙΠΕΔ με τίμημα 208 εκατ. ευρώ
- Συμβούλιο Αειφόρων Κτιρίων Ελλάδας (SBC Greece): Ζητά να διατηρηθεί το μπόνους δόμησης ζητά