• Business

    Διονύσης Γρηγοράτος (Nexi): 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν τις online αγορές

    • NewsRoom
    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nexi στην Ελλάδα, κ. Διονύσης Γρηγοράτος

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nexi στην Ελλάδα, κ. Διονύσης Γρηγοράτος


    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nexi στην Ελλάδα, κ. Διονύσης Γρηγοράτος, συμμετείχε σε συνέδριο με κεντρικό θέμα τις τραπεζικές ψηφιακές υπηρεσίες, και τοποθετήθηκε για την αγορά των ψηφιακών πληρωμών στη χώρα μας, τα τερματικά POS, το e-commerce,  και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι.

    Ο κ. Διονύσης Γρηγοράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nexi Ελλάδος, θυγατρική του Ομίλου Nexi, του ευρωπαϊκού ηγέτη PayTech, μίλησε για την αγορά των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα και το FinTech.

    «Σήμερα, 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online» τόνισε ο Διονύσης Γρηγοράτος, περιγράφοντας την πορεία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στη χώρα μας.

    Υπήρξε μια κάμψη των ανέπαφων συναλλαγών με φυσική παρουσία την περίοδο των περιοριστικών μέτρων. Μετά την πανδημία είδαμε μια επιτάχυνση σε συναλλαγές αυτού του είδους. Οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία ‘εκτινάχτηκαν’ καθώς πολλοί καταναλωτές επέλεγαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ηλεκτρονικό τρόπο, ή μέσα από e-commerce ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία».

    Οι έμπορoι σήμερα, είτε είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ή μεγάλοι retailers αναζητούν  «τη δυνατότητα να δέχονται ανέπαφες πληρωμές όπου κι αν βρίσκονται εύκολα, γρήγορα, και πάντα με ασφάλεια, και να παρέχουν στους πελάτες τους τον πιο σύγχρονο τρόπο πληρωμής που υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές, με ψηφιακά πορτοφόλια, smartphone ή wearables».

    Αντίστοιχα, τόνισε πως «δεν υπάρχουν πλέον σύνορα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που σημαίνει ότι ο καταναλωτής, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, μπορεί να πάρει την κάρτα του και να αγοράσει κάποιο προϊόν. Η δυνατότητα να εξυπηρετούνται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις όλα τα σχήματα καρτών είναι εξαιρετικά σημαντικό», υπογραμμίζοντας παράλληλα το συγκριτικό πλεονέκτημα των λύσεων που παρέχει η Nexi.

    Οι συναλλαγές με κάρτες δια ζώσης έχουν επιταχυνθεί σε σταθερή βάση από το 2019. Κομβικό ρόλο έπαιξε το ρυθμιστικό πλαίσιο και ο ευρύτερος εκσυγχρονισμός της Φορολογικής Διοίκησης, όπως εξήγησε ο κ. Γρηγοράτος.

    Παράλληλα, αναφέρθηκε και στα Ευρωπαϊκά Κονδύλια που είναι διαθέσιμα μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» τα οποία αφορούν στην επιδότηση τερματικών POS, με στόχο να επωφεληθούν οι μικρομεσαίες και να μπορέσουν να εκσυγχρονιστούν  και να πετύχουν την ψηφιακή τους μετάβαση. «Είναι μια πρωτοβουλία που η Nexi, ακόμα και σε επίπεδο Ομίλου, έχει αγκαλιάσει, φροντίζοντας να την επικοινωνήσουμε σε όλους μας τους πελάτες».

    Αναφορικά με πιο προηγμένες λύσεις, όπως το e-commerce και τα e-shops, ο επικεφαλής της Nexi στην Ελλάδα εξέφρασε πως η δυνατότητα να μπορεί κάποιος να πουλάει προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα ψηφιακό περιβάλλον «δεν είναι προνόμιο των μεγάλων επιχειρήσεων», προτρέποντας τις μικρομεσαίες και ελεύθερους επαγγελματίες να στραφούν στην υιοθέτηση των νέων και ευέλικτων τρόπων πώλησης και συναλλαγών που σήμερα αναζητούν ολοένα και περισσότερο οι καταναλωτές.

    Ωστόσο, παραδέχτηκε πως υπάρχουν ακόμα σημαντικές προκλήσεις, καθώς «μια επιχείρηση χρειάζεται να έχει τους κατάλληλους ανθρώπους που θα μπορούν να στήσουν ένα e-shop, να το συνδέσουν με την πλατφόρμα πληρωμών, και να μπορούν να συντηρούν ένα περιβάλλον πολλαπλών πληρωμών, κάτι που προφανώς δεν είναι χωρίς κόστος».

    «Η Τεχνολογία θα έρθει να απαντήσει σε πολλές από αυτές τις ανάγκες», δήλωσε, αναγνωρίζοντας όμως πως ο κλάδος του PayTech στην Ελλάδα είναι νεοσύστατος,  με νέες εταιρείες να βρίσκονται ακόμη στη φάση  του σχεδιασμού. Αναφέρθηκε στην ηγετική θέση της Nexi στην Ευρώπη και στη χώρα, την τεχνογνωσία που λαμβάνει η εταιρεία από την εμπειρία του Ομίλου στις Σκανδιναβικές χώρες, αλλά και για την τεχνολογία που εξάγει η εταιρεία από την Ελλάδα  προς στην Ευρώπη.

    «Στο Κέντρο Αριστείας έχουμε πάνω από 150 μηχανικούς software developers, οι οποίοι, για λογαριασμό του Ομίλου πλέον, αναπτύσσουν την πλατφόρμα του issuing, με στόχο να δώσουμε τις σχετικές υπηρεσίες στο σύνολο του δικτύου της Nexi στην Ευρώπη». Το Κέντρο Αριστείας παίζει έναν στρατηγικό ρόλο για ολόκληρη τη Nexi, και ταυτόχρονα δείχνει την εμπιστοσύνη που έχει η Nexi στο εγχώριο ταλέντο.

    Αναφορικά με τον κλάδο, ο κ. Γρηγοράτος τόνισε πως όλες οι εταιρείες PayTech θα αρχίσουν το επόμενο διάστημα να παρουσιάζουν τις λύσεις και τις καινοτομίες  που ετοιμάζουν για την εγχώρια αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο, έκανε μια σύντομη αναφορά στο SoftPOS της Nexi, μια εφαρμογή που επιτρέπει την αποδοχή ανέπαφων πληρωμών σε συσκευές smartphone ή tablet που λειτουργούν με Android, τονίζοντας πως είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για κατηγορίες πελατών που δεν επιθυμούν να κουβαλούν πρόσθετες συσκευές, όπως ταξί ή περίπτερα, ιδιαίτερα από τις αρχές του επόμενου έτους που θα πρέπει να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους την επιλογή ηλεκτρονικής πληρωμής.

    Διαβάστε επίσης:

    «Εργάνη»: Ανοίγει το σύστημα για διορθώσεις

    Πρόγραμμα «Σπίτι μου»- Άλλοι 10.000 νέοι θα λάβουν χαμηλότοκο δάνειο από τις τράπεζες

    ──────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ