Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, απέσπασε δύο χρυσά βραβεία στα φετινά Peak Awards και Content Marketing Awards.

Χρυσό βραβείο απέσπασε η ΙΚΕΑ για την καινοτομία της στο Performance Marketing στα Peak Awards 2024 στην κατηγορία Best Use of Data.

Η συγκεκριμένη υποψηφιότητα που οδήγησε σε βράβευση, επικεντρώνεται στο project Media Mix Modeling, που αφορά σε ένα marketing analytics project, με απώτερο στόχο τις καινοτόμες μεθοδολογίες που βελτίωσαν την ανάλυση δεδομένων και τη λήψη marketing αποφάσεων που «έτρεξε» η εταιρεία, ώστε να επιτυγχάνεται σωστότερη κατανομή της Media επένδυσης συνολικά αλλά και συγκεκριμένα των Digital καναλιών, για μεγιστοποίηση του revenue.

Αντίστοιχα, με επίκεντρο την έμπνευση του καταναλωτή, η ΙΚΕΑ κατάφερε να κερδίσει χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Branded Blog (B2C/B2B) των Content Marketing Awards 2024 για το ΙΚΕΑ Ιδέες. Ως brand που δημιουργεί inspirational περιεχόμενο για όλους τους πελάτες του, στόχος της ΙΚΕΑ μέσω του blog είναι η παροχή πρωτότυπων ιδεών και λύσεων για το σπίτι σε όλους τους χρήστες, ακόμη και σε αυτούς που δεν μπορούν να επισκεφθούν τα φυσικά της καταστήματα.

Έτσι, με μία ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου, το οποίο αξιοποίησε και διέδωσε στα Social Media αλλά και σε άλλα digital κανάλια, η ΙΚΕΑ κατάφερε να προσφέρει στους καταναλωτές μια συνεχώς προσβάσιμη πηγή έμπνευσης και πρακτικών λύσεων για κάθε χώρο του σπιτιού ή της επιχείρησής τους.

Οι παραπάνω βραβεύσεις αποδεικνύουν τη δέσμευση της ΙΚΕΑ να μεγιστοποιεί τα αποτελέσματά της μέσα από καμπάνιες που βασίζονται στην καινοτομία και την απόδοση (performance-driven campaigns).

Διαβάστε επίσης:

Αυξήθηκε κατά 3% ο τζίρος του λιανεμπορίου τον Αύγουστο

Μαρινάκης: «Ούτε μισή δήλωσή μας δεν υπονοεί υποχωρητικότητα στα ελληνοτουρκικά – Καμία διάθεση διαμάχης με Σαμαρά»

Καστανιώτης, Βρανοπούλου, Prada στο φεγγάρι: Μόδα και Τέχνη