ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ERGO Ασφαλιστική ξεχώρισε με συνολικά δύο σημαντικά βραβεία, κερδίζοντας Gold Award στην κατηγορία Νέες Τεχνολογικές Τάσεις σε Εφαρμογές και Υπηρεσίες/Τεχνητή Νοημοσύνη για τη «Χαρά», τη νέα ψηφιακή βοηθό της ERGO.
Η «Χαρά» βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ERGO και είναι διαθέσιμη 24/7, έτσι ώστε οι επισκέπτες και οι πελάτες να λαμβάνουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες και τα προϊόντα της εταιρείας, να ενημερώνονται για οφειλές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Το Chatbot της ERGO Ασφαλιστικής λειτουργεί τόσο μέσω της δυνατότητας για προσυμπληρωμένες επιλογές όσο και με ελεύθερο κείμενο, όπου ο χρήστης μπορεί να γράψει την ερώτηση και η «Χαρά» θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, προσβάσιμο από οποιαδήποτε συσκευή.
Παράλληλα, η ERGO Ασφαλιστική απέσπασε Bronze Award για το νέο της Intranet, στην κατηγορία Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού & Ψηφιακή Κάρτα. Το νέο Intranet της ERGO συνιστά το πρώτο ψηφιακό εργαλείο εσωτερικής επικοινωνίας που διευκολύνει τη διάχυση της γνώσης και της πληροφόρησης εντός του οργανισμού, καθώς και την ανταλλαγή εμπειριών ενώ επίσης βελτιώνει την εργασιακή καθημερινότητα, ενισχύοντας τη συμμετοχικότητα και το ομαδικό πνεύμα.
Πρόκειται για ένα σύγχρονο, φιλικό προς το χρήστη εργαλείο, με μοναδικές λειτουργίες, το οποίο βοηθάει τους ανθρώπους της ERGO να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και να γνωρίσουν καλύτερα τον οργανισμό και τη Στρατηγική του.
Στην τελετή παρευρέθηκαν μέλη των ομάδων που εργάσθηκαν για την υλοποίηση των δύο έργων, όπως και στελέχη της διοίκησης καθώς και ο CEO της ERGO Ασφαλιστικής κ. Νίκος Αντιμησάρης.
Η Πανωραία Θελερίτη, Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, με αφορμή τη βράβευση για τη «Χαρά» σημείωσε πως «η ψηφιοποίηση αποτελεί βασικό πυρήνα του στρατηγικού σχεδιασμού της ERGO. Όλες οι ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο των πρωτοβουλιών της ERGO για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και την πάγια δέσμευσή μας να θέτουμε τον πελάτη αλλά και τον συνεργάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, σε μία εποχή όπου οι ανάγκες των καταναλωτών επιβάλλουν τη χρήση εργαλείων που χαρακτηρίζονται από αμεσότητα, ταχύτητα, διαφάνεια και κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη.»
Από την πλευρά της, η Ελισάβετ Κοκκίνου, Διευθύντρια Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού, αναφερόμενη στη βράβευση του νέου Intranet της εταιρείας, δήλωσε ότι «Ακούσαμε τους συναδέλφους μας που ζητούσαν αμεσότερη και συχνότερη επικοινωνία, αποτελεσματικότερη διάχυση της πληροφορίας και δυνατότητες αλληλεπίδρασης, με έναν εύκολο και σύγχρονο τρόπο, προκειμένου να είμαστε όλοι κοινωνοί των εταιρικών δρώμενων, της εταιρικής μας Στρατηγικής και της πορείας μας. Το νέο intranet το έκανε πράξη. Ανέδειξε σημαντικά στοιχεία του DNA του οργανισμού μας και μας έφερε πιο κοντά, με λειτουργικότητες που προάγουν την αμφίδρομη επικοινωνία και τη συμμετοχικότητα».
Διαβάστε επίσης:
Υψηλές διακρίσεις για το THE DOLLI του ομίλου Grecotel από το Condé Nast Traveler
ΔΕΣΦΑ: Τη Δευτέρα ξεκινούν οι δημοπρασίες για τα slots του 2024
ΟΤΕ: Έφτασε ήδη στο 90% η κάλυψη σε δίκτυα 5G
──────────────────
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις
Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το ΧΑ το 2024
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες
- Νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και διαβήτη
- ΣΕΛΠΕ: Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα – Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας