ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Στις υποδομές που έχουν ήδη αναπτύξει αλλά και στα επόμενα βήματα που σχεδιάζουν δύο από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας αφιερώθηκε το πάνελ με θέμα «Λιμάνια – Εμπορευματικές συνδυασμένες μεταφορές – Logistics» που συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Αντώνης Αλαφογιώργος στο πλαίσιο του συνεδρίου «Μεταφορές Υποδομές» με ομιλητές τον κ. Νεκτάριο Δεμενόπουλο, Αναπληρωτή Διευθυντή του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων, Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων της ΟΛΠ ΑΕ και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, κ. Παναγιώτη Τσώνη.
Στην σταθερά ανοδική πορεία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά αναφέρθηκε ο Αναπληρωτής Διευθυντής του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων, Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων της ΟΛΠ ΑΕ, κ. Νεκτάριος Δεμενόπουλος μιλώντας σε πάνελ με θέμα «Λιμάνια – Εμπορευματικές συνδυασμένες μεταφορές – Logistics» που συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Αντώνης Αλαφογιώργος. Όπως είπε, το 2022 σημειώθηκε ρεκόρ εσόδων 200 εκατ. ευρώ ενώ η καθαρή κερδοφορία ξεπέρασε τα 50 εκατ. ευρώ. «Αυτά τα αποτελέσματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις και στα δημόσια οικονομικά» σημείωσε τονίζοντας πως η επίπτωση του ΟΛΠ στο ΑΕΠ έφθασε στο 0,76% το 2021 ενώ αναμένεται να σημειώσει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για το 2022.
Μιλώντας για τη συνεισφορά του ΟΛΠ στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά τόνισε ότι πέρα από την ανάπτυξη του ΣΕΜΠΟ που ενισχύει θέσεις εργασίας το master plan περιλαμβάνει 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη των υποδομών της κρουαζιέρας, της ναυπηγοεπισκευής και του car terminal. «Στόχος μας είναι ο Πειραιάς να είναι homeport. Οι επιβάτες θα μένουν στα γύρω ξενοδοχεία, θα ξοδεύουν περισσότερο στον Πειραιά» σημείωσε. Μιλώντας ειδικά για το κομμάτι της κρουαζιέρας σημείωσε ότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου ενώ τόνισε ότι ο ΟΛΠ σχεδιάζει την επέκταση κατά 2 ακόμα θέσεων για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων νέου τύπου που μπορούν να φιλοξενούν έως 5.000 επιβάτες και 1.500 άτομα προσωπικό. Παράλληλα, τόνισε ότι προωθούνται έργα 55 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών της ναυπηγοεπισκευής.
Στην κρισιμότητα της σύνδεσης του τρένου με το λιμάνι της Πάτρας αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, κ. Παναγιώτης Τσώνης, μιλώντας για την σημασία των συνδυασμένων μεταφορών. Παράλληλα, μιλώντας για τα επόμενα βήματα ανάπτυξης του Λιμένα, ο κ. Τσώνης τόνισε ότι βρίσκεται «στα σκαριά» επένδυση 100 εκατ. ευρώ για την την ανάπτυξη των υποδομών στο εμπορικό τμήμα του λιμανιού ενώ τόνισε ότι μέσω ότι στο πλαίσιο του master plan αποφασίστηκε η δημιουργία μίας σύγχρονης Μαρίνας χωρητικότητας έως 350 μεγάλων σκαφών ενώ στο Νότιο Λιμάνι αποφασίστηκε η χωροθέτηση πάρκινκ καθώς και ένα μικρό καρνάγιο για μικροεπισκευές και βαψίματα για τα σκάφη. Μιλώντας ειδικά για το κομμάτι της κρουαζιέρας τόνισε ότι έχουν δημιουργηθεί οι υποδομές προκειμένου να μπορεί να ελλιμενιστούν μεγάλα κρουαζιερόπλοια σε συνδυασμό με άλλες απαραίτητες υποδομές για την ανάπτυξη της αγοράς της κρουαζιέρας και στην Πάτρα. Τέλος, τόνισε ότι η Πάτρα αποτελεί βασικός σταθμό υποδοχής των υδροπλάνων τονίζοντας εντός των καλοκαιρινών μηνών πρόκειται να εκκινήσουν πιλοτικά οι πρώτες πτήσεις
Διαβάστε επίσης
Επενδύθηκαν 101,6 εκατ. ευρώ στα δεκατρία λιμάνια της χώρας μέσα σε μία 2ετία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας