ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η διάκριση αυτή επιβραβεύει την Στρατηγική Επικοινωνίας της εταιρείας για την εισαγωγή στο Χρηματιστήριο, η οποία είχε ως στόχο την προβολή της εταιρικής ταυτότητας, την υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων, καθώς και την επιβεβαίωση και περαιτέρω ενίσχυση της εμπιστοσύνης των μελλοντικών επενδυτών.
Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, αξιολόγησε στρατηγική και καμπάνιες από διάφορους επιχειρηματικούς τομείς, αναδεικνύοντας το δυναμικό και συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο στην εταιρική στρατηγική επικοινωνίας.
Η 20μελής κριτική επιτροπή, από διακεκριμένους ειδικούς στο χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας, επέλεξε και επιβράβευσε την πιο άρτια και επιτυχημένη στρατηγική σε συνδυασμό με την πιο στοχευμένη εταιρική καμπάνια, βάσει της δημιουργικότητας, της δυναμικής και βεβαίως, των αποτελεσμάτων τους.
Για την στρατηγική επικοινωνίας του ΔΑΑ οι κριτές εστίασαν στην άρτια και δομημένη προσέγγιση, καθώς και στην υλοποίηση και στην αποτελεσματικότητά της.
Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
ΟΛΠ: Ισχυρή παρουσία στην 7η Διεθνή Έκθεση Εισαγωγικού Εμπορίου της Σαγκάης
ΔΕΘ: Υπεγράφη μνημόνιο συνεργασίας με την Hermes Expo International
Aegean: Στα 1,38 δισ. ευρώ ο ενοποιημένο κύκλος εργασιών στο εννεάμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα