ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Τον ύποπτο είδε δικαστής, ο οποίος και διέταξε να παραμείνει υπό κράτηση», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η αρμόδια εισαγγελία.
Ο Rupert Stadler είναι το πιο υψηλόβαθμο στέλεχος που συλλαμβάνεται στο πλαίσιο της έρευνας για το τεράστιο σκάνδαλο στο οποίο έχει εμπλακεί ο όμιλος Volkswagen.
Υπενθυμίζεται ότι η Audi, μέλος του ομίλου Volkswagen, βρισκόταν στο στόχαστρο των εισαγγελικών αρχών από το 2015, αλλά η έρευνα επεκτάθηκε την περασμένη εβδομάδα για να συμπεριλάβει τελικά και τον Stadler μεταξύ των υπόπτων που κατηγορούνται για απάτη και ψευδή διαφήμιση.
Η απόφαση των αρχών καθιστά πλέον αμφίβολο το μέλλον του 55χρονου Standler στα ηνία της σημαντικότερης εταιρείας του ομίλου με βάση τη συμβολή της στα συνολικά κέρδη. Ο 55χρονος CEO της Audi δεχόταν όλο και περισσότερες πιέσεις τους τελευταίους μήνες ενώ την περασμένη εβδομάδα έγινε και αιφνιδιαστική επιδρομή στο σπίτι του. Ο Standler είχε παρ’ όλα αυτά καταφέρει να μείνει στη θέση του, μία θέση στην οποία βρίσκεται από το 2007, καθώς είχε τη στήριξη των οικογενειών Porsche και Piech, οι οποίες ελέγχουν τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη.
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, όμως, το μέλλον του είναι μάλλον αβέβαιο.
«Δεν νομίζω ότι η VW μπορεί να αφήσει τον Stadler στη θέση του», δήλωσε στο Bloomberg ο Juergen Pieper, αναλυτής της Metzler Bank.
Όπως λέει ο ίδιος, ακόμη κι αν ο Stadler δεν εμπλέκεται ο ίδιος στη χειραγώγηση των τιμών των ρύπων, είναι προφανές ότι υπήρχε έλλειμμα ελέγχου στην Audi εδώ και χρόνια.
Σχεδόν τρία χρόνια μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, ο όμιλος VW εξακολουθεί να βρίσκεται στο στόχαστρο των αρχών, τόσο στη Γερμανία όσο και εκτός, καθώς έχουν κινηθεί νομικές διαδικασίες σε βάρος της σε 55 χώρες, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη και έρευνες για χειραγώγηση της μετοχής της στη Γερμανία.
Η εταιρεία καλείται να πληρώσει πάνω από 27 δισ. ευρώ σε πρόστιμα, επαναγορές και διαφόρων ειδών δαπάνες.
Επιπλέον, οι επενδυτές κατηγορούν την εταιρεία ότι καθυστέρησε υπερβολικά να ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για την έρευνα, κάτι που η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία αρνείται.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Volkswagen συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο 1 δισ. ευρώ στη Γερμανία επειδή παραποιούσε τα αποτελέσματα στους ελέγχους για τις εκπομπές καυσαερίων προκειμένου να παρακάμψει τους κανονισμούς για τις εκπομπές των ντιζελοκινητήρων.
ΤΟ MONONEWS ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΒΗΜΑ
[playbuzz-item undefined=”WordPress 4.9.6″ undefined=”mononews.gr” undefined=”” undefined=”” undefined=”881bde56-fdf0-4527-8bf0-d4ef368a00dd” undefined=”false” undefined=”false” undefined=”false” undefined=”” undefined=”auto” undefined=”auto” undefined=”0″ item=”881bde56-fdf0-4527-8bf0-d4ef368a00dd” info=”false” shares=”false” undefined=”true” undefined=”WordPress 4.9.6″ undefined=”mononews.gr” undefined=”” undefined=”” undefined=”881bde56-fdf0-4527-8bf0-d4ef368a00dd” undefined=”false” undefined=”false” undefined=”false” undefined=”” undefined=”auto” undefined=”auto” undefined=”0″ item=”881bde56-fdf0-4527-8bf0-d4ef368a00dd” info=”false” shares=”false” undefined=”5f1c2d04-7786-4125-a7c4-9f2941abd143″ wp-pb-id=”400947″]