Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Reachy Shipping για ένα από τα πλοία της.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία Aquavita ναύλωσε το panamax bulker Polymnia, κατασκευής 2012, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 17.500 δολάρια, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Αυγούστου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τον Σεπτέμβριο του 2025.

1

Το σκάφος ναυλώνεται επί του παρόντος στην Cobelfret με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 15.000 δολάρια την ημέρα, μείον μια προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.

Η εταιρεία επισήμανε ότι η ναύλωση προβλέπεται να ξεκινήσει στις 8 Ιουνίου. Η απασχόληση του Polymnia αναμένεται να αποφέρει περίπου 7,25 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Μετά την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του bulker “Χιούστον”, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του Χιούστον και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,4 μέτρα dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,84 έτη.

Η Diana Shipping ανακοίνωσε επίσης τη ναύλωση ενός άλλου post-panamax, του Electra, με την Aquavita International τη Δευτέρα. Η απασχόληση του σκάφους αναμένεται να αποφέρει τουλάχιστον 6,89 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης

OΠΑΠ: Η ευαίσθητη ζώνη μεταξύ 14,40 – 14,60 ευρώ, ο πωλητής εκ Λονδίνου και η… απογείωση ενόψει Euro και Ολυμπιακών

Eurobank: Το σχέδιο για την Ελληνική Τράπεζα και την επέκταση στο εξωτερικό – Αποκλειστική δήλωση Φ. Καραβία