Η Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Reachy Shipping για ένα από τα πλοία της.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία Aquavita ναύλωσε το panamax bulker Polymnia, κατασκευής 2012, με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 17.500 δολάρια, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως την 1η Αυγούστου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τον Σεπτέμβριο του 2025.

Το σκάφος ναυλώνεται επί του παρόντος στην Cobelfret με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 15.000 δολάρια την ημέρα, μείον μια προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.

Η εταιρεία επισήμανε ότι η ναύλωση προβλέπεται να ξεκινήσει στις 8 Ιουνίου. Η απασχόληση του Polymnia αναμένεται να αποφέρει περίπου 7,25 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.

Μετά την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του bulker “Χιούστον”, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.

Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού χύδην kamsarmax μεθανόλης διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.

Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του Χιούστον και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,4 μέτρα dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 10,84 έτη.

Η Diana Shipping ανακοίνωσε επίσης τη ναύλωση ενός άλλου post-panamax, του Electra, με την Aquavita International τη Δευτέρα. Η απασχόληση του σκάφους αναμένεται να αποφέρει τουλάχιστον 6,89 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης

OΠΑΠ: Η ευαίσθητη ζώνη μεταξύ 14,40 – 14,60 ευρώ, ο πωλητής εκ Λονδίνου και η… απογείωση ενόψει Euro και Ολυμπιακών

Eurobank: Το σχέδιο για την Ελληνική Τράπεζα και την επέκταση στο εξωτερικό – Αποκλειστική δήλωση Φ. Καραβία