Στο internet μεταφέρθηκε η κόντρα των σούπερ μάρκετ για τις τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια τους, με αφορμή μια διαφημιστική καμπάνια της Lidl.

Η εταιρεία δημοσίευσε στην επίσημη σελίδα της μια σύγκριση τιμών μιας σειράς 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πουλά, με τα αντίστοιχα δύο άλλων εταιρειών, τις οποίες αν και δεν κατονομάζει ευθέως, φροντίζει να τις αποκαλύπτει δημοσιεύοντας φωτογραφίες αποδείξεων που εμφανίζονται τα ονόματά τους. Πρόκειται για τις ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.

Η απάντηση από την AB Βασιλόπουλος στη Lidl ήρθε άμεσα, με μια καταχώρησή της στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook.

H ΑΒ Βασιλόπουλος «ευχαρίστησε» τη LidlHellas για τις αγορές της από το κατάστημά της και μάλιστα την έκανε μέλος του AB Plus ώστε να έχει περισσότερες προσφορές.

Διαβάστε επίσης

Ιδού η νέα BMW Μ2!

Ουκρανία-Ιαπωνία: Υπέγραψαν 10ετή συμφωνία για θέματα ασφάλειας

Νίκος Ανδρουλάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του PES