ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο internet μεταφέρθηκε η κόντρα των σούπερ μάρκετ για τις τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια τους, με αφορμή μια διαφημιστική καμπάνια της Lidl.
Η εταιρεία δημοσίευσε στην επίσημη σελίδα της μια σύγκριση τιμών μιας σειράς 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πουλά, με τα αντίστοιχα δύο άλλων εταιρειών, τις οποίες αν και δεν κατονομάζει ευθέως, φροντίζει να τις αποκαλύπτει δημοσιεύοντας φωτογραφίες αποδείξεων που εμφανίζονται τα ονόματά τους. Πρόκειται για τις ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Η απάντηση από την AB Βασιλόπουλος στη Lidl ήρθε άμεσα, με μια καταχώρησή της στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook.
H ΑΒ Βασιλόπουλος «ευχαρίστησε» τη LidlHellas για τις αγορές της από το κατάστημά της και μάλιστα την έκανε μέλος του AB Plus ώστε να έχει περισσότερες προσφορές.
Διαβάστε επίσης
Ουκρανία-Ιαπωνία: Υπέγραψαν 10ετή συμφωνία για θέματα ασφάλειας
Νίκος Ανδρουλάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του PES
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άδωνις, ο «Ρομπέν των ασθενών»: Ασχολείται με τα προβλήματα και τα λύνει – Αρθρο παρέμβαση
- Προμηθευτές: Να πληρώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τις παραπάνω απώλειες δικτύου- Στο 18% το 2022, επιπλέον 200 εκ. χαράτσι
- Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
- Οινοποιία Τσάνταλη: Από τα σαλόνια του Κρεμλίνου στην πτώχευση