ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε κάθε περίπτωση, ένας από τους πυλώνες του Στρατηγικού Πλάνου της ΔΕΗ, το οποίο παρουσιάστηκε στην επενδυτική κοινότητα στο πλαίσιο της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου το Νοέμβριο του 2021, είναι και ο επαναπροσδιορισμός των εμπορικών δραστηριοτήτων της ΔΕΗ, τοποθετώντας τον πελάτη στο επίκεντρο της προσοχής της, παρέχοντας νέα προϊόντα και ανταγωνιστικά τιμολόγια.
Στο πλαίσιο αυτό, η ΔΕΗ εξετάζει πιθανούς τρόπους για την επίτευξη του σκοπού αυτού, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει και συνεργασίες ή/και τυχόν εξαγορές.
Διαβάστε επίσης:
Κωτσόβολος: Το κέρδος της ΔΕΗ από πιθανή εξαγορά – Στη διεκδίκηση και ο Θ. Φέσσας
Άρθρο παρέμβαση: Γιατί ο Γιώργος Στάσσης θέλει να βάλει τη ΔΕΗ στη λιανική ηλεκτρικών συσκευών
ΔΕΗ: Ξαφνικό ενδιαφέρον για την Κωτσόβολος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΚΕΑ: Nέα προϊόντα – Ανακαλύψτε τις νέες χειμωνιάτικες τάσεις από την ΙΚΕΑ
- Ουκρανία: Ο νέος πύραυλος που εκτοξεύθηκε από τη Ρωσία έκανε πτήση 15 λεπτών με ταχύτητα μεγαλύτερη από Mach 11
- Βιομηχανία χρωμάτων: «Καμπανάκι» για τους ευρωπαϊκούς δασμούς στις κινέζικες εισαγωγές
- ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα