• Business

    ΔΕΗ: Ποιες είναι οι επόμενες 5 περιοχές που ανοίγουν για καταστήματα franchise

    Γιώργος Στάσσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΔΕΗ

    Γιώργος Στάσσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΔΕΗ


    Ειδικότερα, πρόκειται για τις περιοχές Αγία Παρασκευή, Αμπελόκηποι, Βάρη, Κορυδαλλός και Σεπόλια.

    Το project ΔΕΗ myStore έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο, περιλαμβάνει και ανακαινίσεις καταστημάτων, στο πλαίσιο δημιουργίας μιας ενιαίας και μοντέρνα εμπορικής εικόνας που θα αντικατοπτρίζει τη νέα ταυτότητα της εταιρείας  και με στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία πελάτη στη νέα, ψηφιακή εποχή. Το τελευταίο διάστημα άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό 8 νέα καταστήματα σε Κηφισιά, Αιγάλεω, Πετρούπολη, Ελευσίνα Αττικής και Παγκράτι, καθώς και σε Πρέβεζα, Πτολεμαΐδα, Κατερίνη, Λάρισα, και  σε Πάτρα.

    Ακολούθησε πρόσκληση για τις περιοχές Χαϊδαρίου, Ν. Ερυθραίας, Πειραιά, Ν. Σμύρνης, Ν. Ηρακλείου και Βριλησσίων όπου ήδη έγιναν καταστήματα.

     ΔΕΗ μέσω των νέων καταστημάτων ανανεώνει την εικόνα της και τη σχέση της με τον πελάτη και σχεδιάζει συνολικά 50 νέα καταστήματα στις γειτονιές σε όλη την Ελλάδα.

    Πώς γίνονται οι επιλογές

    Η ΔΕΗ δίνει την ευκαιρία σε ιδιώτες, που θέλουν να αποκτήσουν κατάστημα ΔΕΗ με τη μέθοδο franchise, να γίνουν συνεργάτες του ταχύτατα αναπτυσσόμενου δικτύου της και κομμάτι της νέας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της, μέσω του προγράμματος «ΔΕΗ myStore».

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στη σχετική φόρμα για τα καταστήματα ΔΕΗ. Ακολουθεί, συνέντευξη με εξωτερικό συνεργάτη της ΔΕΗ, συνέντευξη με την ομάδα franchise της ΔΕΗ, σύσταση της εταιρείας, υπογραφή σύμβασης συνεργασίας, αγορά αποθέματος και εκπαίδευση από την ομάδα franchise της ΔΕΗ και έναρξη λειτουργίας καταστήματος.

    Το ΔΕΗ myStore είναι ένα μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο για τον συνεργάτη-franchisee, το οποίο περιλαμβάνει ανταγωνιστική και ανταποδοτική εμπορική πολιτική, πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος και εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συμβουλευτική από εξειδικευμένη ομάδα, εγχειρίδια λειτουργίας και διαφημιστική επικοινωνία εστιασμένη στα καταστήματα ΔΕΗ.



    ΣΧΟΛΙΑ