ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΔΕΗ πάντα δίπλα στους πελάτες της, δημιουργεί νέες υπηρεσίες και βελτιώνει την εξυπηρέτησή της, ενώ ταυτόχρονα παρέχει ακόμα περισσότερες διευκολύνσεις πληρωμών σε όσους πελάτες δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στην εξόφληση των λογαριασμών τους κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης.
Οι πελάτες με ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους με τα προγράμματα διακανονισμών της ΔΕΗ. Έως τις 10 Νοεμβρίου δίνεται επιπλέον η δυνατότητα να ενταχθούν σε ένα νέο πρόγραμμα διακανονισμού* 6 δόσεων, λαμβάνοντας ως επιβράβευση την επιστροφή της προκαταβολής κατά την εξόφληση του διακανονισμού.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πελάτες της ΔΕΗ με οφειλή από €500 έως και €3.000 και η προκαταβολή εξαρτάται από το ύψος της οφειλής. Συγκεκριμένα:
Ύψος ρυθμιζόμενης οφειλής |
Προκαταβολή και αντίστοιχη επιστροφή |
500,00€ – 1.000,00 € |
50 € |
1.000,01€ – 2.000,00 € |
100 € |
2.000,01€ – 3.000,00 € |
200 € |
Η συγκεκριμένη μορφή διακανονισμού ισχύει για τους πελάτες που θα διακανονίσουν τις οφειλές τους και θα πληρώσουν την προκαταβολή έως 10 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, η ΔΕΗ εξακολουθεί να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών με πιστωτική κάρτα σε έως 6 άτοκες δόσεις για ποσά από 200 ευρώ και άνω.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διευκολύνσεις πληρωμών, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο 800-900-1000.
Διαβάστε επίσης
ΓΣΕΒΕΕ: Εξελέγη πρόεδρος για τρίτη θητεία ο Γιώργος Καββαθάς
ΟΠΕΚ+: Συζητά τις μεγαλύτερες μειώσεις στην παραγωγή από την κρίση της πανδημίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
