ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ σχεδιάζει την εγκατάσταση 10.000 φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη τη χώρα την επόμενη 5ετία, ενώ η εταιρεία αναπτύσσεται στην ηλεκτροκίνηση με ειδικό σήμα (ΔΕΗ blue) που σχεδιάστηκε για την συγκεκριμένη αγορά, και σε συνεργασίες με αλυσίδες λιανικής, δήμους και άλλους φορείς, στους χώρους των οποίων εγκαθίστανται ήδη φορτιστές.Η ΔΕΗ τοποθέτησε τον πρώτο της φορτιστή στις αρχές του έτους και στο πρώτο πεντάμηνο έφτασε στους 300 δημόσια προσβάσιμους φορτιστές, ενώ στόχος της είναι ο υπερδιπλασιασμός του δικτύου κάθε χρόνο.
Ο προϋπολογισμός της σύμβασης για τον Σύμβουλο που θα στηρίξει την ανάπτυξη της ΔΕΗ στην ηλεκτροκίνηση είναι 1,8 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με την πρόσκληση οι υποψήφιοι καλούνται να παρέχουν υπηρεσίες του σε τέσσερις διακριτούς τομείς:
- Σχεδιασμός λύσεων ψηφιακής πλατφόρμας e–MSP τελικής κατάστασης έως την έναρξη του α τριμήνου 2022
- Μεσοπρόθεσμη αξιολόγηση και αναδιαμόρφωση του μακροπρόθεσμου επιχειρησιακού σχεδιασμού της ΔΕΗ για την αγορά της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα έως την έναρξη του πρώτου τριμήνου του 2022
- Μακροπρόθεσμη εξέλιξη του ρόλου της ΔΕΗ ως CPO έως το δεύτερο τρίμηνο του 2022
- Επιτάχυνση της ανάπτυξης του δικτύου φορτιστών ΔΕΗ blue έως το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Στόχος της ΔΕΗ είναι να ηγηθεί στην ανάπτυξη της νέας αγοράς της ηλεκτροκίνησης και έχει ήδη θέσει υψηλούς στόχους, στους οποίους περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη δικτύου δημόσιων φορτιστών σε όλη την επικράτεια.
Για τον Γ. Στάσση, η ηλεκτροκίνηση αποτελεί βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί πανευρωπαϊκά για τη μείωση των εκπομπών CO2, την προστασία του περιβάλλοντος και την καλύτερη ποιότητα ζωής.
«Η καθαρή και εύκολη μετακίνηση δεν είναι τόσο μακριά όσο θα νομίζαμε» σημείωσε ο κ. Στάσσης κατά την παρουσίαση της ΔΕΗ blue. «Αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς, είναι να προετοιμαστούμε, ώστε όποιος κάνει την επιλογή, να είναι σίγουρος ότι θα βρει να φορτίσει το αυτοκίνητό του, ότι θα έχει υπηρεσίες που θα του επιτρέπουν να συνδυάσει τη φόρτιση του αυτοκινήτου του με τα ψώνια του σε ένα εμπορικό κέντρο, ή στο σούπερ μάρκετ, ή στην πλατεία του δήμου του.
Υπηρεσίες που θα τον ενημερώνουν όσο ασχολείται με άλλες δραστηριότητες, για τον χρόνο φόρτισης, για το κατά πόσο το δίκτυο χρειάζεται μέρος από την ενέργεια που έχει ήδη στην μπαταρία του, για ειδικά πακέτα που μπορεί να απολαμβάνει μέσω της υπηρεσίας φόρτισης που χρησιμοποιεί».
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη