ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H μετοχή της DoorDash σημείωσε άνοδο μέχρι 19% κατά την προσυνεδρίαση, καθώς η εταιρεία επισήμανε ότι η ένωση των δυνάμεών της με τη Wolt θα επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων, θα δώσει μεγαλύτερη εστίαση στην αγορά κάθε εταιρείας και θα βελτιώσει την αξία για πελάτες, εμπορικές επιχειρήσεις και ταχυμεταφορείς σε όλο τον κόσμο.
«Οι DoorDash και Wolt μοιράζονται ένα όραμα για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας πλατφόρμας για το τοπικό εμπόριο που ενδυναμώνει τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε», δήλωσε ο Tony Xu, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της DoorDash. «Υπό την ηγεσία του Miki Kuusi, η Wolt έχει χτίσει μια κουλτούρα αισιοδοξίας, επιχειρησιακής αυστηρότητας και τάσης για δράση που ταιριάζει με τη δική μας».
Κατά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, που αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους, ο Kuusi θα διευθύνει την DoorDash International, ενώ θα αναφέρεται στον Xu.
Ως ενιαία εταιρεία, «αναμένουμε να αυξήσουμε τη διεθνή κλίμακά μας, να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των προϊόντων μας και να βελτιώσουμε την επενδυτική μας αποτελεσματικότητα”, δήλωσε ο Xu. «Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε επιθετικά στη νέα ομάδα για να οικοδομήσουμε την πλατφόρμα μας και να αναπτύξουμε την παγκόσμια επιχείρησή μας».
Η είδηση της εξαγοράς ήρθε την ώρα που η DoorDash σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 45% στα 1,28 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο, λαμβάνοντας ώθηση από την αυξημένη ζήτηση για παράδοση γευμάτων.
Η Wolt με έδρα το Ελσίνκι, που ιδρύθηκε το 2015, δραστηριοποιείται σε 23 χώρες, σχεδόν όλες από τις οποίες θα αποτελέσουν νέες αγορές για το DoorDash. Η συμφωνία θα επεκτείνει το αποτύπωμα της DoorDash σε 700 εκατομμύρια πελάτες, είπε ο Xu.
Διαβάστε ακόμα:
Wolt: Εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την DUST+CREAM
Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές της «μάχης» του Online delivery στην Ελλάδα