ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, τα πλοία Hanton Trader V (χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2015) και Hanton Trader V1 (χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2016) πωλήθηκαν μαζί σε αγνώστων στοιχείων εταιρεία, που εκτιμάται ότι πιθανότατα είναι ελληνικών συμφερόντων. Το κόστος της αγοράς των δύο πλοίων υπολογίζεται μεταξύ 48,5 και 50 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες αυτές, θα πρόκειται για ένα συμφέρον deal για την ιαπωνική ναυτιλιακή, καθώς η αξία των δύο πλοίων εκτιμάται από το VesselsValue στα 21,7 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Τα δύο αυτά πλοία ήταν μεταξύ των πολλών πλοίων τύπου handysize, ultramax και kamsarmax που παρήγγειλε η Nisshin σε κινεζικά ναυπηγεία το 2013. Εδώ και περίπου ένα χρόνο, η εταιρεία έχει στραφεί και πάλι σε νεότευκτα πλοία για την ανανέωση και επέκταση του στόλου της, ο οποίος σύμφωνα με την Clarksons αποτελείται από 52 τάνκερ και bulkers, ενώ υπό κατασκευή βρίσκονται ακόμα 39 πλοία που πρόκειται να παραδοθούν έως το 2021.
Σύμφωνα με το TradeWinds, τον Μάιο η εταιρεία παρήγγειλε έως 9 πλοία ultramax στα ναυπηγεία NantongXiangyu Shipbuilding & Offshore, ενώ πέρυσι τον Οκτώβριο φέρεται να προχώρησε σε παραγγελίες 25 νεότευκτων πλοίων ultramax και kamsarmax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Αγριεύει η κόντρα για τα ηνία της Dorian. Οι τελευταίες εξελίξεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Μπαράζ παραγγελιών για την TMS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Επιβεβαίωση mononews: Η HHI ανακοίνωσε την παραγγελία των πλοίων LNG από το B. Mαρινάκη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Δεν θα προσαρμόσουν τη στάση τους μετά τη μείωση του πυρηνικού ορίου από τη Ρωσία
- Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων: Συνάντηση εργασίας με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (HDB)
- Η επένδυση στους εργαζομένους ως φορέας ανάπτυξης μιας επιχείρησης
- Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια του data center: Είμαστε πια μία φιλική χώρα προς τις ξένες επενδύσεις