ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η Danone, η γαλλική εταιρεία παραγωγής γιαουρτιού αυξάνει τις επενδύσεις της στα ειδικά ροφήματα για ασθενείς με καρκίνο και ηλικιωμένους, στο πλαίσιο του σχεδίου ανάκαμψης που υλοποιεί, στοιχηματίζοντας ότι η γήρανση του πληθυσμού θα ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου.
Η μονάδα ιατρικής διατροφής θα αποτελέσει μεγάλο μέρος του επόμενου σταδίου του πλάνου της Danone, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος Antoine de Saint-Affrique πέτυχε την αύξηση του όγκου των πωλήσεων προϊόντων όπως το εμφιαλωμένο νερό Volvic και το γιαούρτι Activia.
Η επιχείρηση γαλακτοκομικών και φυτικών προϊόντων, που παράγει τα γιαούρτια Actimel και το γάλα σόγιας Alpro, παραμένει η μεγαλύτερη μονάδα της Danone, με περίπου 14 δισεκατομμύρια ευρώ (15 δισεκατομμύρια δολάρια) ετήσιες πωλήσεις.
Ωστόσο, το εξειδικευμένο τμήμα διατροφής της εταιρείας – συμπεριλαμβανομένης της ιατρικής διατροφής – είναι πιο κερδοφόρο και αναμένεται να αναπτυχθεί ταχύτερα, και θα συμπεριληφθεί στην επικαιροποίηση της στρατηγικής του De Saint-Affrique στις 20 Ιουνίου.
Το τμήμα παράγει ροφήματα εμπλουτισμένα με πρωτεΐνες, θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, σχεδιασμένα να παρέχουν τροφή και να βοηθούν τα βακτήρια του εντέρου για άτομα με ασθένειες όπως ο καρκίνος που στοχεύουν στην απώλεια βάρους, καθώς και για ασθενείς που τρέφονται με σωλήνα.
Ο αριθμός των ατόμων ηλικίας 65 ετών και άνω παγκοσμίως προβλέπεται να αυξηθεί περισσότερο από το διπλάσιο σε 1,6 δισεκατομμύρια έως το 2050, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.
«Οι πληθυσμοί σε όλο τον κόσμο γερνούν, και μαζί με αυτό έρχονται όλα τα είδη των ασθενειών», δήλωσε ο De Saint-Affrique από το γραφείο του στο Παρίσι. «Είμαστε από τους μεγαλύτερους στην ιατρική διατροφή, πρωτοπόροι στη σίτιση με σωλήνα και πολύ δυνατοί στην παροχή διατροφής σε ασθενείς με καρκίνο. Αυτές οι κατηγορίες αναπτύσσονται πολύ γρήγορα».
Οι επενδυτές εξακολουθούν να βλέπουν τη Danone ως εταιρεία γιαουρτιού και νερού, δήλωσε ο Juergen Esser, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος. Αλλά το τμήμα ιατρικής διατροφής είναι το «πολύ καλά κρυμμένο μυστικό της Danone, το στολίδι της εταιρείας», είπε.
Η ιατρική διατροφή αποφέρει περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις ετησίως, περισσότερο από το ένα δέκατο των συνολικών εσόδων της εταιρείας.
Παρά το γεγονός ότι ο μειωμένος ρυθμός γεννήσεων στην Κίνα και την Ευρώπη μπορεί να προκαλέσει αναταράξεις στις προοπτικές του δημοφιλούς τμήματος βρεφικού γάλακτος της Danone, η γήρανση του πληθυσμού θα οδηγήσει στην ανάπτυξη προϊόντων όπως το Fortimel, δήλωσε ο Jean-Marc Magnaudet, πρόεδρος της μονάδας εξειδικευμένης διατροφής.
Με την σειρά Fortimel, η Danone διαθέτει προϊόντα που παρέχουν όλη την θρεπτική αξία για έναν άνθρωπο σε φιαλίδια των 125 ml, ιδιαίτερα αποτελεσματικά για ασθενείς με καρκίνο που έχουν χάσει την όρεξή τους.
Οι κύριοι ανταγωνιστές της εταιρείας σε αυτό το τμήμα είναι η ελβετική Nestle SA και η αμερικανική φαρμακευτική εταιρεία Abbott Laboratories.
Διαβάστε επίσης:
Shein: Είναι ο κινεζικός κολοσσός το «θαύμα» που περιμένει το Χρηματιστήριο του Λονδίνου;
Το Λας Βέγκας πάει Ντουμπάι: Το πρώτο καζίνο στο Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Vodafone: Σχεδιάζει να πουλήσει μερίδιο $2,3 δισ. στην Indus
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Άγνωστα παραμένουν τα κίνητρα της 15χρονης που άνοιξε πυρ σε σχολείο στο Ουισκόνσιν
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα