Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο του τρέχοντος έτους, της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας του Γιάννη Κούστα, ανήλθαν σε 399,2 εκατομμύρια δολάρια, ή 20,43 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με 431,6 εκατομμύρια δολάρια ή 21,54 δολάρια ανά μετοχή, για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα του τμήματος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανήλθε σε 391,1 εκατομμύρια δολάρια για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 σε σύγκριση με 434,6 εκατομμύρια δολάρια για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

1

Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα του τμήματος πλοίων ξηρού χύδην ανήλθαν σε 2,7 εκατομμύρια δολάρια για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 σε σύγκριση με 0,1 εκατομμύρια δολάρια προσαρμοσμένη καθαρή ζημιά για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, καθώς η εταιρεία μόλις ξεκίνησε την δραστηριοποίηση της στο τμήμα πλοίων ξηρού χύδην κατά την περίοδο εκείνη.

Κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, η Danaos, του Γιάννη Κούστα, είχε κατά μέσο όρο 69,3 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 8,2 πλοία ξηρού όγκου Capesize σε σύγκριση με 68,1 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και κανένα σκάφος ξηρού φορτίου κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Η χρήση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για τους εννέα μήνες που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 ήταν 97,4% σε σύγκριση με 97,8% για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Danaos Dr. Τζον Κούστας, σχολίασε:

«Η αγορά εμπορευματοκιβωτίων παρέμεινε πολύ ισχυρή το τρίτο τρίμηνο του 2024, επιτρέποντάς μας να προσθέσουμε πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια στο συμβατικό ανεκτέλεστο ναύλωσης, το οποίο επί του παρόντος ανέρχεται σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Έχουμε εξαιρετική ορατότητα κερδών καθώς έχουμε καλύψει το 100% των ημερών λειτουργίας του στόλου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για το 2024, το 94% για το 2025 και το 73% για το 2026.

Η αγορά ξηρού χύδην χύδην ήταν ήπια τον τελευταίο καιρό, γεγονός που μπορεί να αποδοθεί σε διαταραχή των εποχιακών προτύπων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους καθώς και στη μείωση της κινεζικής παραγωγής χάλυβα.

Ο στόλος μας χύδην ξηρού φορτίου είχε αρκετά καλή απόδοση κατά τη διάρκεια του τριμήνου και αναμένουμε να βελτιωθούν σταδιακά οι ναύλοι καθώς προχωράμε προς το 2025″.

Διαβάστε επίσης:

Σούπερ μάρκετ: 523 νέα προϊόντα στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών – H νέα λίστα

Κυριάκος Μητσοτάκης στο Bloomberg: Η κλιματική αλλαγή είναι εδώ – Χρειάζονται περισσότεροι πόροι (video)

Small caps στους θεσμικούς: «Προσέξτε και μας, έχουμε κέρδη και είμαστε αόρατοι στην αγορά»