ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλα τα μέλη της εμπορευματικής αλυσίδας αεροδρομίου ενώθηκαν για να αντιμετωπίσουν αυτές τις αβεβαιότητες και να προσφέρουν στους πελάτες τους τις καλύτερες λύσεις.
Ως αποτέλεσμα, οι ετήσιοι όγκοι βελτιώθηκαν κατά 4,8% σε σύγκριση με το 2021 και κατά 7,3% σε σύγκριση με το 2019.
Η ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων σε επίπεδο σχεδόν 90% της κίνησης του 2019 σε συνδυασμό με την αυξημένη λειτουργία των εμπορευματικών πτήσεων (+5,4% έναντι του 2019) παρείχε στην τοπική αγορά την πολυπόθητη χωρητικότητα φορτίου.
Θετικές αναμένονται και οι προοπτικές για το 2023.
Παρόλο που το νέο έτος ξεκίνησε με πιο αργό ρυθμό, τα στοιχεία του Μαρτίου αυξήθηκαν και πάλι ξεπερνώντας τους όγκους του 2019 κατά 3,1% (αλλά εξακολουθούν να υστερούν κατά 1,9% από την κίνηση του 2022).
Νέα εμπορευματική πτήση
Στις 12 Απριλίου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η εμπορευματική κοινότητα του αεροδρομίου υποδέχθηκαν μία νέα εμπορευματική πτήση προς την Αθήνα, συγκεκριμένα από τη Lufthansa Cargo.
Η νέα πτήση, η οποία εξυπηρετεί το δρομολόγιο Φρανκφούρτη-Λάρνακα-Αθήνα-Φρανκφούρτη, πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα με αεροσκάφος τύπου Α321 Freighter.
Η εξέλιξη αυτή προσφέρει την αναγκαία επιπλέον χωρητικότητα που χρειάζεται η ελληνική αγορά υποστηρίζοντας ενεργά το εμπόριο και κυρίως τις ελληνικές εξαγωγές.
Διαβάστε επίσης:
Μελίνα Τραυλού: Η ελληνική ναυτιλία είναι η υπεροπλία της Ευρώπης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»