• Business

    Δ. Ιωαννίδης: H Action πιστεύει πολύ στην Ελληνική αγορά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν

    • Contributor


    Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο  Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications Ελλάδας και Κύπρου στο mononews.gr μίλησε για την πρόσφατη ανάληψη των εργασιών της επιχείρησης στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, τους στόχους που τίθενται για την ελληνική αγορά, την εξελισσόμενη δυναμική, που υπάρχει στην παρούσα χρονική στιγμή.  Ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και  στο προφίλ δραστηριότητας της Action στην Ελλάδα.

    1. Αναλάβατε πρόσφατα και τις εργασίες της Action Global Communications και στην Ελλάδα. Σε ποιο πλαίσιο γίνεται η συγκεκριμένη κίνηση και για ποιο σκοπό επιλέγηκε η συγκεκριμένη χρονική στιγμή; 

    Η επαγγελματική επαφή μου με την Ελληνική αγορά ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, όταν μου ζητήθηκε από τη Διοίκηση του Ομίλου να ενισχύσω τις προσπάθειες της τότε Διεύθυνσης του γραφείου στην Αθήνα, για την περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων και την προσέλκυση νέων πελατών. Η τριβή μου όλα αυτά τα χρόνια με την Ελληνική αγορά απέδειξε στο Δ.Σ. πως είχε θετικό αντίκτυπο, ιδιαίτερα σε μια μακρά περίοδο που όλοι γνωρίζουμε τις προκλήσεις και ανακατατάξεις που αντιμετώπισε και συνεχίζει να αντιμετωπίζει η χώρα. Ως αποτέλεσμα, ήταν η πρόταση να αναλάβω μια πιο ουσιαστική θέση, και να ενταχθεί επίσημα στις αρμοδιότητές μου και η διεύθυνση της Action Hellas, θέτοντας ως στόχο, μαζί με τον υπεύθυνο του γραφείο Γιώργο Σιάφη και την υπόλοιπη ομάδα,  τόσο τη διαφοροποίηση, όσο και την ενδυνάμωση των προσπαθειών που γίνονται για επέκταση του πελατολογίου και διαμόρφωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα σημερινά δεδομένα και απαιτήσεις του κλάδου της επικοινωνίας. Οι στενές εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου καθώς επίσης και η κοινή κουλτούρα ήταν φυσικά στα πλεονεκτήματα αυτής της απόφασης, σε συνάρτηση με τη διαρκώς αυξανόμενη τάση επέκτασης κυπριακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, όσο και αντίστροφα ελληνικών επιχειρήσεων στην Κύπρο, που δημιουργούν συνθήκες συνεργιών και κοινής στρατηγικής.

    2. Ποιοι είναι οι νέοι στόχοι που τίθενται για την αγορά της Ελλάδας; 

    Οι στόχοι είναι πολύ συγκεκριμένοι. Να διευρύνουμε το πελατολόγιό μας και να κάνουμε ουσιαστική χρήση όλων των δυνατοτήτων που μας προσφέρονται μέσω του δικτύου της Action Global Communications. Η αυτόνομη παρουσία του Ομίλου σε 40+ χώρες, διαμορφώνοντας στρατηγικές επικοινωνίας για εταιρείες κολοσσούς, καθώς επίσης και η δυναμική που μας δίνεται πλέον στον τομέα της digital επικοινωνίας, μέσω της εξειδικευμένης εταιρείας του Ομίλου, Action Digital, αποτελούν και για το γραφείο της Ελλάδας ένα ισχυρό «όπλο», που δεν μπορεί να αγνοηθεί από κανέναν επιχειρηματία. Αυτό θα επιδιώξουμε να μεταφέρουμε, δημιουργώντας integrated στρατηγικές επικοινωνίας, που μέχρι σήμερα προσφέραμε σε πιο περιορισμένο βαθμό στη συγκεκριμένη αγορά, κυρίως λόγω της κατάστασης που επικρατεί στο πολιτικό και οικονομικό σκηνικό, που οδήγησε τις επιχειρήσεις σε περιορισμούς σε σχέση με την εναλλακτική προσέγγιση της στρατηγικής εξωστρέφειας που ακολουθούν. Πιστεύουμε πολύ στην Ελληνική αγορά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν, ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα, επομένως αυτή την εξερεύνηση και διαφοροποίηση της στρατηγικής μας έχω κληθεί να φέρω εις πέρας, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της Action Hellas.

    3. Ποια η εξελισσόμενη δυναμική που υπάρχει στην ελληνική αγορά σε αυτή τη φάση; 

    Οι integrated στρατηγικές επικοινωνίας, στη σωστή τους βάση και με συγκεκριμένη προσέγγιση είναι σίγουρα μια εξελισσόμενη δυναμική που υπάρχει στην ελληνική αγορά και στην οποία διατηρούμε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, σε σύγκριση με άλλες εταιρείες του κλάδου.

    4. Δώστε ένα σύντομο προφίλ της δραστηριότητας της Action στην Ελλάδα

    • Πότε ξεκίνησε η δραστηριοποίηση εκεί; Η εταιρεία δραστηριοποιείτε στην Ελλάδα από το 1989.
    • Τι υπηρεσίες προσφέρονται; Ολοκληρωμένες υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.
    • Ποιους τομείς περιλαμβάνει το σημαντικότερο πελατολόγιο; Στο πελατολόγιο της Action Hellas περιλαμβάνονται εταιρείες από τον τουριστικό και ταξιδιωτικό κλάδο, της βαριάς βιομηχανίας, της τεχνολογίας, του χρηματοπιστωτικού κλάδου, του λιανεμπορίου, των FMCG, αλλά και διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιούνται είτε με την εποπτεία της Action Diplomacy, του εξειδικευμένου τμήματος του Ομίλου Action Global Communications σε Ευρωπαϊκά θέματα, είτε άλλων συνεργαζόμενων δικτύων.

    Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής Action Global Communications Ελλάδας και Κύπρου

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/article-nees-katathesis-ektos-capital-controls/45184

    Διαβάστε επίσης:

    http://www.mononews.gr/giati-i-titan-ke-i-quest-poulisan-tis-metoches-tis-pireos/45179



    ΣΧΟΛΙΑ