ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, για το πλοίο Front Ran (χωρητικότητας 156.900 dwt, κατασκευής 2019), το οποίο πρόκειται να παραδοθεί μέσα στο 2019 και θα είναι εξοπλισμένο με σύστημα καθαρισμού των καυσαερίων (scrubbers). Η τιμή αγοράς του εκτιμάται στα 49,5 εκατομμύρια δολάρια περίπου και θα ενταχθεί στον στόλο της Delta Tankers.
Η τιμή αυτή, αν επιβεβαιωθεί, κρίνεται εξαιρετικά καλή, καθώς η αξία του πλοίου υπολογίζεται από το VesselsValue στα 53,8 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο είχε παραγγείλει αρχικά η Frontline του John Fredriksen το 2012 στα ναυπηγεία Jiangsu Rongsheng Heavy Industries της Κίνας. Έμεινε μισοτελειωμένο όταν τα ναυπηγεία Rongsheng αντιμετώπισαν οικονομικά προβλήματα και εν τέλει έκλεισαν, με τα ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding να αναλαμβάνουν την ολοκλήρωση της κατασκευής του πλοίου στα τέλη του 2017 έναντι 10 εκατ. δολαρίων.
Το όφελος των ναυπηγείων από τη συμφωνία, λαμβανομένου υπόψη του κόστους κατασκευής των 30 περίπου εκατ. δολαρίων, υπολογίζεται στα 10 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ναυλομεσιτών και υπολογισμούς του TradeWinds, ο Διαμαντής Διαμαντίδης έχει φέτος δαπανήσει σχεδόν 170 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση τριών VLCCs και αλλα 83 εκατ. δολάρια για τρία supramaxes από τον στόλο της χρεοκοπημένης Toisa του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου. Ο στόλος της Delta Tankers αποτελείται από 30 πλοία, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι suezmaxes.
Το Front Ran είναι το έβδομο τάνκερ που αποκτά φέτος ο Διαμαντής Διαμαντίδης, γεγονός που τον καθιστά τον Έλληνα εφοπλιστή με τις περισσότερες δαπάνες για μεταχειρισμένα πλοία το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Εισαγωγή στο Nasdaq με τέσσερα νέα πλοία για τη Navios Containers
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Μόλαρης: Ξεσκαρτάρισμα στον στόλο της Empire Navigation πριν την παραλαβή οκτώ νεότευκτων
MH ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Αγγελόπουλος: Εξασφάλισαν ναύλωση τα δύο νεότευκτα τάνκερ της Metrostar
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!