Την παρουσία του στην αγορά των τάνκερ VLCC ενισχύει δυναμικά ο Έλληνας εφοπλιστής Διαμαντής Διαμαντίδης, αγοράζοντας δύο ακόμα VLCCs.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Delta Tankers, συμφερόντων του Διαμαντή Διαμαντίδη, έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες για την απόκτηση των τάνκερ Tianjin (χωρητικότητας 319.900 dwt, κατασκευής 2015) και GC Fuzhou (χωρητικότητας 319.700 dwt, κατασκευής 2014) από την GC Tankers της Σιγκαπούρης, που είναι θυγατρική της κινεζικής HNA Group. Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας, ναυλομεσίτες στο Λονδίνο εκτιμούν πως το deal στοίχισε 114 εκατ. δολάρια στην ελληνική εταιρεία.

Σημειώνεται ότι τον περασμένο Αύγουστο ένα ακόμα πλοίο της HNA Group, το Shanghai (χωρητικότητας 319.700 dwt, κατασκευής 2015, μετονομάστηκε σε Delta Apollonia), αποκτήθηκε από την Delta Tankers έναντι 51-52 εκατ. δολαρίων. Με την κίνηση αυτή ο Διαμαντής Διαμαντίδης είχε επιβεβαιώσει την πρόθεσή του να παραμείνει στην αγορά των VLCCs, μετά την πώληση του τελευταίου του τάνκερ τέτοιου τύπου τον περασμένο Απρίλιο, του Delta Millenium (χωρητικότητας 300.000 dwt, κατασκευής 2000), προς διάλυση.

Εφόσον επιβεβαιωθεί η απόκτηση των δύο νέων πλοίων, ο στόλος της Delta Tankers θα ανέρχεται πλέον στα 30 πλοία, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι suezmaxes και aframaxes. Μάλιστα, όπως αναφέρει το TradeWinds, με τα 6 τάνκερ που έχει αποκτήσει φέτος, ο Διαμαντής Διαμαντίδης είναι δεύτερος στη λίστα των φετινών αγοραστών μεταχειρισμένων πλοίων, έχοντας δαπανήσει περίπου 83 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση τριών suezmaxes από τον στόλο της χρεοκοπημένης Toisa του Γ. Καλλιμανόπουλου, και ακόμα 166 εκατ. δολάρια περίπου για τα υπόλοιπα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Γιατί η Μoody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Navios Maritime Partners

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυξημένες παραγγελίες σε πλοία LNG για το 2018. Οι Έλληνες που πρωταγωνιστούν

MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare