ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η εταιρεία αγόρασε το πλοίο Shanghai (χωρητικότητας 319.000 dwt, κατασκευής 2015) έναντι 51-52 εκατ. δολαρίων, όταν η αξία του, σύμφωνα με το VesselsValue, υπολογίζεται στα 57,8 εκατ. δολάρια. Για το πλοίο εξέφρασαν ενδιαφέρον τουλάχιστον πέντε εταιρείες.
Η Delta Tankers εμφανίζεται να διαθέτει σήμερα στόλο αποτελούμενο από 20 τάνκερ suezmax και 7 aframax, με μέση ηλικία 9 ετών.
Η εταιρεία έχει αγοράσει φέτος τρία πλοία suezmax από τη χρεοκοπημένη Toisa: τον Απρίλιο απέκτησε το United Emblem (χωρητικότητας 161.000 dwt, κατασκευής 2010) και τον Μάιο το αδελφό του πλοίο United Dynamic, έναντι 27,5 εκατ. δολαρίων το καθένα, ενώ τον Ιούλιο απέκτησε ένα ακόμα αδελφό τους πλοίο, το United Ideal (κατασκευής 2011), έναντι 30 εκατ. δολαρίων.
Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρει το TradeWinds, η Marmaras Navigation, επίσης συμφερόντων του Δ. Διαμαντίδη, που δραστηριοποιείται στον χώρο του ξηρού φορτίου, διαθέτει 29 πλοία, από supramaxes έως capesizes, με μέση ηλικία 8 ετών. Και αυτή η εταιρεία έχει αποκτήσει φέτος τρία πλοία ξηρού φορτίου από την Toisa, χωρητικότητας 82.000 dwt, έναντι 24,5 εκατ. δολαρίων το καθένα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Marmaras δεν έχει προχωρήσει σε πώληση πλοίου της εδώ και τέσσερα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Mercuria: Αποκτά το 30% της Aegean Marine Petroleum
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: To deal ελληνικής ναυτιλιακής που δίνει νέα πνοή στην αγορά scrap
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Αγγελικούσης: Γιατί η Maran Gas κάνει ένα βήμα πίσω από τα FSRU
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds