ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παρά την εισήγηση της Επιτροπής, η οποία εξέφραζε επιφυλάξεις για την εξαγορά και ζητούσε την λήψη μέτρων για την ομαλή λειτουργία του ανταγωνισμού, πηγές που παρακολουθούν την υπόθεση εμφανίζονται αισιόδοξες ότι τελικά η Ολομέλεια θα ανάψει το «πράσινο φως». Σύμφωνα με πληροφορίες, από την στιγμή που δημοσιοποιήθηκε η εισήγηση, στις αρχές Απριλίου η Επιτροπή και ο όμιλος Attica βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να βρεθεί η «χρυσή τομή» που θα ανοίξει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του deal.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι πέρα από την πώληση των πλοίων Superfast XII και Highspeed 7 στις Μινωικές Γραμμές, η Attica θα αναλάβει πρόσθετες δεσμεύσεις, σε γραμμές που παρατηρείται υπερβολική συγκέντρωση, οι οποίες θα άρουν τις όποιες επιφυλάξεις της Επιτροπής για την ομαλή λειτουργία του ανταγωνισμού.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο, σε μια κίνηση που εξέπληξε την αγορά, ο όμιλος Attica έχοντας σύμφωνα με πληροφορίες τη στήριξη της Fortress απέκτησε από την Τράπεζα Πειραιώς το ποσοστό που κατείχε στην HSW (50,3%). Λίγο αργότερα έδωσε τα χέρια και με τον όμιλο Grimaldi, για την εξαγορά του ποσοστού που κατείχε και αυτός στην HSW (48,53%).
Να σημειωθεί πως Attica και HSW, σύμφωνα με στοιχεία 2016 διαθέτουν από κοινού στόλο 33 πλοίων αξίας 800 εκατ. ευρώ, ενώ αθροιστικά ο κύκλος εργασιών του φτάνει τα 400 εκατ. ευρώ. Οι εταιρείες δραστηριοποιούνται στις Κυκλάδες, το Β. Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα, και σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ στην Κρήτη.
Επίσης η Attica (15 πλοία) δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος στην Αδριατική και στη γραμμή Ταγγέρη Αλχεθίρας, εξυπηρετώντας συνολικά 40 προορισμούς εντός και εκτός Ελλάδος. Αντίστοιχα η HSW με 18 πλοία προσεγγίζει 36 προορισμούς.