• Business

    Crayola: Κατοχυρώνει τη χαρακτηριστική μυρωδιά της νιότης!

    • Bloomberg

    Μαρκαδόροι Crayola (Πηγή: Bloomberg)


    Ορισμένες μυρωδιές θυμίζουν γεγονότα και καταστάσεις. Μια τέτοια μυρωδιά είναι και αυτή των διαχρονικών μαρκαδόρων Crayola, η οποία μας κάνει να αναπολούμε τις όμορφες και ξέγνοιαστες εποχές των παιδικών μας χρόνων, όπου δεν υπήρχαν υπολογιστές ή κινητά τηλέφωνα, παρά μόνο λευκοί καμβάδες, επάνω στους οποίους “ξεχύναμε” όλη την παιδική μας φαντασία.

    Μεταξύ 4 Ιουλίου και Εργατικής Πρωτομαγιάς, το εμβληματικό εργοστάσιο της εταιρείας στο Easton της Πενσυλβάνια, παράγει τουλάχιστον 13 εκατομμύρια μαρκαδόρους κάθε μέρα, πάνω από 8% σε σχέση με τον υπόλοιπο χρόνο, για να προετοιμάσει εκατομμύρια παιδιά κατά την επιστροφή τους στο σχολείο.

    Σήμερα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Crayola, Pete Ruggiero, έχει μια ακόμη έκπληξη!

    Τον Ιούλιο, το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ καταχώρισε εμπορικό σήμα στον “γίγαντα” των τεχνών και χειροτεχνίας για την χαρακτηριστική μυρωδιά – σαν κερί – των μαρκαδόρων του.

    Ο Ruggiero φαντάζεται την ημέρα που οι νέοι μαρκαδόροι θα κυκλοφορήσουν στους διαδρόμους των καταστημάτων, προκαλώντας νοσταλγία στους αγοραστές και οδηγώντας τους σε περισσότερες αγορές.

    H εταιρεία φυλάει σαν κόρη οφθαλμού την “συνταγή” των μαρκαδόρων, η οποία όμως αλλάζει εάν υπάρχει κάποια έλλειψη σε πρώτες ύλες.

    Ωστόσο, είναι γνωστό ότι οι πολύχρωμοι μαρκαδόροι της, δημιουργούνται από ένα μείγμα παραφίνης και μη τοξικών χρωστικών.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, η Crayola, μια εταιρεία της Hallmark, υπέβαλε για πρώτη φορά αίτηση για το εμπορικό σήμα το 2018 η οποία απορρίφθηκε λίγους μήνες μετά.

    Ωστόσο, αμφισβήτησε την απόφαση.

    Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, η εταιρεία προχώρησε σε σύγκριση των δικών της μαρκαδόρων με αυτούς των ανταγωνιστών της, για να επισημάνει έτσι την μοναδικότητά τους.

    Σημειώνεται ότι το 30% των προϊόντων της Crayola πωλείται online σε ιστοτόπους όπως η Amazon.com και το υπόλοιπο 70% σε καταστήματα λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένων των Walmart, Target και Staples στις ΗΠΑ.

    Παράλληλα, η εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στις ΗΠΑ στην κατηγορία χρωμάτων, η οποία περιλαμβάνει μαρκαδόρους και χρωματιστά μολύβια, σύμφωνα με την Euromonitor.

    “Συζητούσαμε να προσχωρήσουμε σε αυτό εδώ και χρόνια”, δήλωσε ο Ruggiero για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος.

    “Αυτή η μυρωδιά της Crayola, δημιουργεί μια σύνδεση με τις παιδικές μας αναμνήσεις, η οποία είναι ιδιαίτερα ισχυρή”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Διαβάστε επίσης: 

    Madame Clicquot: Η γυναίκα που έφερε την επανάσταση στις σαμπάνιες έγινε ταινία

    Bayesian: Το φαινόμενο «downburst» προκάλεσε το θανατηφόρο ναυάγιο, λένε τώρα οι αρχές – Έρευνα για πιθανή ανθρωποκτονία

    Τέλος εποχής για το υψηλό κόστος δανεισμού; – Πώς βλέπουν τον «χρησμό» του Πάουελ τρεις από τις μεγαλύτερες κεντρικές τράπεζες



    ΣΧΟΛΙΑ