ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Το παράδοξο είναι πως από το 2016, η Costco αποτελεί τον μεγαλύτερο λιανοπωλητή βόειου κρέατος, βιολογικών τροφίμων, κοτόπουλου και κρασιού, ωστόσο πλέον διαθέτει προς πώληση και πλάκες χρυσού!
Ναι, καλά διαβάσατε.
Ο γίγαντας της λιανικής αποτελεί τη μοναδική σας στάση για να αποκτήσετε τις χρυσές πλάκες PAMP Suisse Lady Fortuna Veriscan 1 ουγγιάς 24 καρατίων, με εξαιρετικές λεπτομέρειες.
Κάποιες πουλήθηκαν στην «τιμή ευκαιρίας» των…1.900 δολαρίων, κοντά στο ύψος πώλησης του χρυσού που την Τετάρτη έκλεισε στα 1.876,56 δολάρια η ουγγιά.
Ανεξάρτητα από την τιμή, ο χρυσός πουλάει σαν ‘τρελός’, αν κρίνουμε από τα σχόλια του οικονομικού Διευθυντή της Costco, Richard Galanti.
Με αφορμή την ανακοίνωση των τριμηνιαίων κερδών της εταιρείας ο Galanti ανέφερε ότι οι μπάρες έχουν μεγάλη ζήτηση και όταν βρίσκονται σε απόθεμα, δεν παραμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
«Οι άνθρωποι είδαν στο διαδίκτυο ότι πουλούσαμε πλάκες χρυσού 1 ουγγιάς», είπε.
«Ωστόσο, όταν τις φορτώνουμε στον ιστότοπο, συνήθως εξαφανίζονται μέσα σε λίγες ώρες, ενώ κάθε μέλος περιορίζεται σε μόνο δύο».
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η εταιρεία επέλεξε έναν πολύ έξυπνο τρόπο για να διαφημιστεί.
Έντονο το ενδιαφέρον για πολύτιμα μέταλλα
Τονίζουν ακόμη ότι τα τελευταία χρόνια, υπάρχει σίγουρα μια μερίδα ανθρώπων, η οποία πιστεύει ότι ο χρυσός και το ασήμι, αποτελούν ασφαλές καταφύγιο, την ώρα που ο χάνουν την πίστη τους στα νομίσματα και ενώ ο πληθωρισμός βρίσκεται ακόμη στα ύψη.
Ειδικότερα, η τάση για αγορά χρυσού αυξήθηκε περισσότερο από 15% το περασμένο έτος και περισσότερο από 55% τα τελευταία πέντε χρόνια.
Σημειώνεται ότι οι πλάκες χρυσού της Costco είναι πράγματι διαθέσιμες μόνο στο διαδίκτυο και μόνο εάν είστε μέλος της Costco, το οποίο κοστίζει είτε 120 δολάρια είτε 60 δολάρια το χρόνο, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε.
Ο λιανοπωλητής περιορίζει επίσης τις αγορές σε δύο για κάθε πελάτη.
Σε άλλα νέα, η εταιρεία φαίνεται να έχει αυξήσει τις προσφορές της σε αποξηραμένα τρόφιμα και άλλα βασικά προϊόντα, σε μια εποχή έντονης αβεβαιότητας για το μέλλον.
Διαβάστε επίσης:
ΕΥΔΑΠ: Πτώση κερδών στο εξάμηνο – Στα €162,8 εκατ. ο τζίρος
Toyota: Ρεκόρ πωλήσεων και παγκόσμιας παραγωγής τον Αύγουστο
Αλέξανδρος Εξάρχου (Intrakat): Πώς κερδίσαμε το στοίχημα της κερδοφορίας και της ανάπτυξης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα