Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ
Περιεχόμενα
Με την μεγάλη συμφωνία της Deutsche Telekom με το Netflix που ανακοινώθηκε πριν λίγες εβδομάδες αλλά και τη διαφαινόμενη ανανέωση των δικαιωμάτων για το Champions League, η Cosmote TV αποκτά δύο μεγάλα όπλα στη μάχη της συνδρομητικής τηλεόραση.
Αν και η ανανέωση για το Champions League δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα, ωστόσο πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές είναι κοντά και τελικά θα έρθουν σε συμφωνία για την επόμενη τριετία (2024-2027)
Κατάληξη η οποία λίγο-πολύ ήταν αναμενόμενη, αφού η Cosmote ήταν η μόνη ελληνική συνδρομητική που διεκδικούσε ολόκληρο το πακέτο (μετάδοση όλων των αγώνων σε Champions League, Europa League, Conference League). Βέβαια υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις από πλευράς ΤΕΑΜ (έχει αναλάβει τον διαγωνισμό για λογαριασμό της UEFA) καθώς φαίνεται πως δεν ήταν ευχαριστημένη από την πρώτη προσφορά της Cosmote. Με την διαδικασία να οδηγείται σε δεύτερο γύρο και όπως φαίνεται υπάρχει εν τέλει λευκός καπνός.
Ο παράγοντας Netflix
Η μεγάλη είδηση ωστόσο που θα κρίνει τη μάχη στη συνδρομητική τηλεόραση είναι αναμφίβολα η συμφωνία DT με Netflix. Καθώς η Cosmote TV αναμένεται να μεταδίδει το επόμενο διάστημα το περιεχόμενο της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας παγκοσμίως.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η DT θα προσφέρει σε διάφορες χώρες επιπλέον δυνατότητες ενσωμάτωσης του περιεχομένου του Netflix στις δικές της πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης με την αρχή να γίνεται από την Ουγγαρία και την Κροατία.
Ακόμα δεν είναι γνωστό ποια μορφή θα λάβει η συνεργασία. Αν θα είναι δηλαδή όπως της Vodafone με τη Disney+ ή αν θα πάει σε συγκεκριμένους συνδρομητές. Απορία που φαίνεται πως θα λυθεί μέχρι το καλοκαίρι, που είναι το πιθανότερο να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα η νέα μεγάλη συνεργασία.
Ο παράγοντας Netflix βάζει φωτιά στον ανταγωνισμό, με την Cosmote TV να παίρνει κεφάλι στο κομμάτι της ψυχαγωγίας.
Οι συνδρομητές
Η Cosmote TV κρατάει τα ηνία και κατάφερε και το 2023 να αυξήσει τους συνδρομητές της κατά 5,5% και να φτάσει τους 678.301.
Με τη διαφαινόμενη ανανέωση των δικαιωμάτων για το Champions League και με το Netflix όπλο στη φαρέτρα, ελπίζει ότι θα ξεφύγει ακόμα περισσότερο από τους διώκτες της.
Στον ανταγωνισμό, Vodafone TV έχει ήδη στρατηγική συμφωνία με το Disney+, παίζοντας καταλυτικό ρόλο στην αύξηση της πελατειακής βάσης της συνδρομητικής. Ήδη η Vodafone έχει ξεπεράσει τους 200.000 πελάτες ενώ εκτός από το Disney+ έχει αποκλειστικά το περιεχόμενο της ΗΒΟ και ταινίες της Warner Bros.
Η Nova έχει μπει και εκείνη δυναμικά στην ψυχαγωγία, καθώς πριν από λίγους μήνες ανανέωσε τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Sony Pictures Television (SPT) για τα δικαιώματα Α’ προβολής συνδρομητικής τηλεόρασης των ταινιών και των σειρών της Sony Pictures. Επίσης έχει υπογράψει συμφωνία για την αποκλειστική μετάδοση συγκεκριμένων σειρών και ταινιών της HBO.
Ωστόσο το δυνατό της κομμάτι είναι το αθλητικό περιεχόμενο, αφού μεταδίδει αποκλειστικά για 3+2 έτη την Euroleague, αλλά και την Premier League στο ποδόσφαιρο, την ισπανική La Liga, το γερμανικό και το γαλλικό. πρωτάθλημα
Με αυτά τα αποκτήματα τα τελευταία δύο χρόνια, η Nova έχει καταφέρει να αυξήσει τους συνδρομητές της και να φτάσει πλέον τους 435.000.
Διαβάστε επίσης:
ΟΤΕ-Vodafone-Nova: Crash test στα πακέτα συνδρομητικής τηλεόρασης
Φωτιά στη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα βάζει η συμφωνία DT-Netflix
Έρχεται το Netflix στην Cosmote TV