ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από το στρατηγείο του ΟΛΠ επισημαίνεται πως από εδώ και πέρα όλη η προσπάθεια επικεντρώνεται στη συνολική έγκριση του master plan από την ΕΣΑΛ, όπου η διοίκηση του Οργανισμού αναμένεται να καταθέσει εκ νέου το σχετικό φάκελο μέσα στις επόμενες εβδομάδες, μετά την απόρριψή του χωρίς καμία τροποποίηση.
«Η ουσία και το σύνολο των έργων θα παραμείνουν τα ίδια», επισημαίνουν κύκλοι του ΟΛΠ και προσθέτουν πως θα εξαντλήσουν κάθε μέσο, προκειμένου να πείσουν για τη χρησιμότητα και τα οφέλη των επενδύσεων που απορρίφθηκαν.
«Δεν νοείται στις μέρες μας μεγάλο εμπορικό λιμάνι χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, χωρίς σύγχρονες αποθήκες logistics, δεν νοείται ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη χωρίς μεγάλες δεξαμενές, αλλά και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες χωρίς καθυστερήσεις και υπερτιμολογήσεις. Δεν νοείται car terminal χωρίς κλειστές θέσεις στάθμευσης που θα συνδυάζονται με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, δεν νοείται λιμάνι κρουαζιέρας και μάλιστα home port χωρίς ένα σύγχρονο επιβατικό σταθμό με εμπορικές χρήσεις», επισημαίνουν χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται πως το master plan, από την πρώτη στιγμή που δόθηκε στη δημοσιότητα στις αρχές του 2018, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων. Επιχειρηματικοί φορείς του Πειραιά έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν απειλή για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και εξέφρασαν φόβους πως η οικονομική ανάπτυξη που θα επιτευχθεί αντί να διαχυθεί στην πόλη, θα περιχαρακωθεί στα όρια του λιμανιού με μοναδικό κερδισμένο την κινέζικη εταιρεία.