ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς η αύξηση του εμπορευματικού έργου στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η κινεζική Cosco, στο Ικόνιο.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η μητρική εταιρεία Cosco Shipping Ports Limited, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στις δύο προβλήτες της ΣΕΠ, τον μήνα Μάρτιο, αυξήθηκε κατά 20,9%, με 347.400 TEUs, αντί 287.400 TEUs τον αντίστοιχο μήνα του 2017.
To πρώτο τρίμηνο, η διακίνηση containers αυξήθηκε κατά 20,1%, με τα διακινούμενα εμπορευματοκιβώτια να φτάνουν τα 1,001 εκατ. TEUs, έναντι 833.900 TEUs το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Για το 2018, ο κινεζικός ναυτιλιακός κολοσσός έχει θέσει ως στόχο τη διακίνηση συνολικά 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, έναντι 3,7 εκατ. το 2017, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 10%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Θ. Βενιάμης: Ορόσημο η απόφαση του IMO για τη μείωση των ρύπων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: H νέα επενδυτική κίνηση του εφοπλιστή. Όλο το παρασκήνιο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χανδρής: Πώς σε 2 χρόνια θα κερδίσει 14,6 εκατ. δολ. από ένα πλοίο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας