Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, βρίσκεται σταθερά δίπλα στην κοινωνία με πράξεις φροντίδας που ανταποκρίνονται άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες της. Μια τέτοια πράξη είναι και η στήριξη που προσφέρει στα Παιδικά Χωριά SOS. Συγκεκριμένα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενώνει τις δυνάμεις της με τα My market και καλύπτει τις ανάγκες θέρμανσης για όλο τον χειμώνα στα Παιδικά Χωριά SOS σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη.

Επιπλέον, η εθελοντική ομάδα εργαζομένων της εταιρείας που αποτελείται από περισσότερους από 100 ενεργούς εθελοντές, συμμετείχε στο Χριστουγεννιάτικο bazaar του Οργανισμού, που πραγματοποιήθηκε  1-3 Δεκεμβρίου, στην κλειστή αίθουσα του Μετρό του Συντάγματος. Περισσότεροι από 40 εθελοντές συνέβαλαν στο έργο του Οργανισμού προσφέροντας 72 εθελοντικές ώρες δράσης, αναλαμβάνοντας την πώληση των Χριστουγεννιάτικων ειδών στο bazaar.

H Αγγελική Παπαδημητρίου Community, Sustainability & Customers Partnership Manager, στην Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, δημιουργούμε συνεργασίες με φορείς, οργανισμούς και εταιρείες με στόχο να επιστρέφουμε στην κοινωνία την αξία και την εμπιστοσύνη που μας δείχνει. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που με τη συγκεκριμένη δράση βρισκόμαστε δίπλα στα παιδιά που μεγαλώνουν στα Παιδικά Χωριά SOS και με απλές πράξεις προσφέρουμε στήριξη, αγάπη και ελπίδα.»

H Σοφία Τατά, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, στην METRO – My market σχολίασε: «Η Εταιρική Υπευθυνότητα και η επιστροφή αξίας στις τοπικές κοινωνίες, βρίσκονται διαχρονικά στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας. Η συνεργασία μας με την Coca-Cola Τρία Έψιλον και τα Παιδικά Χωριά SOS, μας γεμίζει χαρά και ικανοποίηση, καθώς προσφέρουμε ουσιαστική στήριξη στον φορέα σε μία δύσκολη περίοδο και δημιουργούμε αισιόδοξη προοπτική για το μέλλον των παιδιών.»

Η  Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, ανέφερε: «Στα Παιδικά Χωριά SOS αισθανόμαστε πραγματικά τυχεροί που η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η My market στηρίζουν το έργο μας, όχι μόνο καλύπτοντας βασικές ανάγκες των παιδιών που φροντίζουμε, αλλά και παρακινώντας τους εργαζόμενους να γίνουν μέρος αυτής της προσπάθειας και να βάλουν το δικό τους λιθαράκι.»

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας και της δέσμευσής της να στηρίζει ουσιαστικά και μακροπρόθεσμα την κοινωνία, μέσα από προγράμματα και πρωτοβουλίες που δημιουργούν αξία. Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής της είναι η ενδυνάμωση της νέας γενιάς και των επαγγελματιών του κλάδου HoReCa, η προστασία του περιβάλλοντος, η στήριξη των ευπαθών ομάδων και η παροχή έκτακτης βοήθειας, κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης Μελέτης του ΙΟΒΕ για το Κοινωνικό & Οικονομικό Αποτύπωμα της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas), η εταιρεία έχει διαθέσει για την τριετία 2019-2021 €6,4 εκ. σε κοινωνικά προγράμματα. Για το 2021 έχει διαθέσει €1,8 εκ. για την αποκατάσταση και την αναδάσωση της περιοχής της Βαρυμπόμπης και έχει πραγματοποιήσει €4 εκ. επένδυση για την κατάργηση της πλαστικής μεμβράνης στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου.

Μάθετε περισσότερα στη Μελέτη Κοινωνικού & Οικονομικού Αποτυπώματος της εταιρείας, εδώ

Διαβάστε επίσης

HELLENiQ ENERGY: Μεγάλη συμμετοχή δικαιούχων στο πρόγραμμα «Κύμα Ζεστασιάς»

Premia: Αγορά βιομηχανικού κτιρίου στο Κρυονέρι – Στα 2,1 εκατ. ευρώ το τίμημα