ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ικανοποίηση επικρατεί στην Coca Cola HBC για την πορεία της φετινής χρονιάς και τις επιδόσεις που εμφάνισε η εταιρεία στην ελληνική αγορά. Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο εκδήλωσης η γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas με ευθύνη την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, Λίλιαν Νεκταρίου, οι πωλήσεις το 2018 κινήθηκαν σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, διατηρώντας την ανοδική τροχιά του 2017, χρονιά κατά την οποία η πολυεθνική επέστρεψε στα κέρδη στην Ελλάδα ύστερα από αρκετό διάστημα.
Καταλυτικό ρόλο στην παραπάνω εξέλιξη, σύμφωνα με την κ. Νεκταρίου έπαιξε η επαναλειτουργία των καταστημάτων του Μαρινόπουλου υπό την ομπρέλα του Σκλαβενίτη. Μάλιστα, η ίδια υπογράμμισε ως πολύ θετική εξέλιξη το γεγονός πως η Σκλαβενίτης κερδίζει το στοίχημα του Μαρινόπουλου, λέγοντας πως εκτός του ότι αποσοβήθηκε ο κίνδυνος ενός τεράστιου πλήγματος στην αγορά, διασώθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Κομβική ήταν και η άνοδος της τουριστικής κίνησης, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στη βελτίωση των μεγεθών. Τα 30 και πλέον εκατομμύρια ξένων επισκεπτών που ήρθαν στη χώρα μας, το φετινό καλοκαίρι τόνισαν σημαντικά τη ζήτηση και έδωσαν ώθηση σε όλες τις κατηγορίες αναψυκτικών. Ανάμεσα στις κατηγορίες που ξεχώρισαν ήταν και η σειρά κρύου τσαγιού Fuzetea, η οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη χώρα μας στις αρχές του τρέχοντος έτους.
Εξίσου δυναμικά είναι τα σχέδια της εταιρείας και για τη φετινή χρονιά. Όπως είπε η κα. Νεκταρίου έχει προγραμματισθεί η κυκλοφορία νέων ξεχωριστών προϊόντων, ειδικά στη σειρά Zero αλλά και στο Fuzetea ενώ παράλληλα δρομολογείται η προώθηση της σειράς Fanta. Σημαντικά κεφάλαια θα διατεθούν και φέτος σε προσφορές αλλά και σε διαφημιστική προβολή, χωρίς να αποκαλύπτεται το ακριβώς ποσό.
Επιπρόσθετα, αποφασίσθηκε να μεταφερθεί και στην Αθήνα, μετά τη Θεσσαλονίκη το πρόγραμμα Zero Waste Cities, το οποίο στοχεύει να εκμηδενίσει τα απορρίμματα στις πόλεις. Η εξωστρέφεια της εταιρείας συνδέεται άμεσα με την προοπτική περαιτέρω ανάκαμψης της αγοράς αναψυκτικών –υπολογίζεται πως η κατανάλωση θα αυξηθεί κατά περίπου 5% αλλά και με τη συμπλήρωση 50 χρόνων παρουσίας του ομίλου στην ελληνική αγορά.