ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H τιμή στόχος για τη μετοχή είναι τα 32,5 ευρώ στο βασικό σενάριο με σύσταση αγοράς (buy).
Eνδεικτικό της αξίας της Jumbo, στο κακό σενάριο της Citi, η τιμή στόχος είναι τα 25 ευρώ ή 2% χαμηλότερα από τα τρέχοντα επίπεδα, ενώ στο καλό σενάριο ο στόχος ανεβαίνει στα 35 ευρώ.
«Προσαρμοσμένα για ένα εφάπαξ κέρδος (αποζημίωση ασφαλιστικών αποζημιώσεων 10 εκατ. ευρώ περίπου) τα EBITDA/καθαρά έσοδα θα ήταν αυξημένα κατά περίπου 5% (σύμφωνα με τις προσδοκίες μας).
Η Jumbo διατήρησε τις προσεκτικές προοπτικές της με πωλήσεις +4% για το έτος και οργανικά καθαρά κέρδη κοντά στα επίπεδα του 2023. Θεωρούμε ότι το σταθερό μικτό περιθώριο κέρδους του α’ εξαμήνου είναι καθησυχαστικό και υπογραμμίζει την ικανότητα της Jumbo να μετριάσει το υψηλότερο κόστος μεταφοράς.
Σημειώνουμε επίσης ότι λόγω ενός εφάπαξ κέρδους , αυτό θα συνεπάγονταν χαμηλή μονοψήφια αύξηση των EPS το 2024», εξηγεί ο αναλυτής της Citi.
«Η ταμειακή θέση της Jumbo ανήλθε σε 428 εκατ. ευρώ (444 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2023). Οι ελεύθερες ταμειακές ροές το α’ εξάμηνο του 2024 ανήλθαν σε 64 εκατ. ευρώ έναντι 20 εκατ. ευρώ, πάνω από τις προσδοκίες μας, παρότι το α’ εξάμηνο είναι εποχικά η ασθενέστερη περίοδος όσον αφορά τις ταμειακές ροές και το μεγαλύτερο μέρος των μετρητών παράγεται στο β’ εξάμηνο.
Σε σχέση με την επαναγορά μετοχών, όπως ανακοινώθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Jumbo διοργανώνει έκτακτη γενική συνέλευση σήμερα για την έγκριση διετούς προγράμματος επαναγοράς μετοχών έως 10% του μετοχικού κεφαλαίου (οι αποκτηθείσες μετοχές θα ακυρωθούν), η μέγιστη τιμή αγοράς είναι 27,2 ευρώ.
Παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 8%, η Jumbo διατήρησε τις επιφυλακτικές προοπτικές της με πωλήσεις +4% φέτος και οργανικά καθαρά κέρδη κοντά στα επίπεδα του 2023. Σημειώνουμε ότι ακόμη και με αμετάβλητα οργανικά καθαρά κέρδη το 2024, υποστηριζόμενα από το κέρδος από την ασφάλιση, τα αναφερόμενα καθαρά κέρδη θα είναι 3% με 4% υψηλότερα σε ετήσια βάση.
Το consensus του Bloomberg αναμένει αύξηση 7,7% στον κύκλο εργασιών και περίπου 5% αύξηση των καθαρών κερδών το 2024. Θεωρούμε ότι το σταθερό μικτό περιθώριο κέρδους του α’ εξαμήνου είναι καθησυχαστικό και υπογραμμίζει την ικανότητα της Jumbo να μετριάσει το υψηλότερο κόστος μεταφοράς», καταλήγει ο Nekrasov.
Διαβάστε επίσης: