Σε πλεονέκτημα για την Β.Σ. Καρούλιας γυρνάει η απώλεια διανομής των ισχυρών brands μπίρας της ABInbev από τις αρχές του έτους.

Ο Χρήστος Αργυρού, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μιας εκ των κορυφαίων στην αγορά διανομής ποτών, με όχημα το τσάι στοχεύει στην υπερκάλυψη του κενού στον τζίρο που άφησε η διακοπή της συνεργασίας με τον βελγικό κολοσσό ποτοποιίας και ζυθοποιίας με τις δημοφιλείς μπίρες Corona, Stella Artois, Bud και Beck’s κ.α., οι οποίες πλέον διανέμονται από την Coca Cola 3E.

Μεγαλύτερος συντελεστής κερδοφορίας

Η συνεργασία με την εταιρεία Lipton για τη διανομή των προϊόντων της στις αγορές Ελλάδας και Κύπρου ξεκίνησε την 1η Μαρτίου με την εταιρεία να εκτιμά ότι αποτελεί μια εξαιρετική συνθήκη για τις προοπτικές και τα αποτελέσματα της Β.Σ. Καρούλιας, καθώς όχι μόνο καλύπτουν την απώλεια τζίρου από την μπίρα αλλά έχουν και μεγαλύτερο συντελεστή κερδοφορίας.

Και αυτό γιατί πρόκειται για διεθνή προϊόντα με μερίδια αγοράς που υπερβαίνουν το 50% της κατηγορίας, χωρίς ανάγκες για επένδυση παγίων, χωρίς επιβάρυνση Ε.Φ.Κ. και με μειωμένο συντελεστή Φ.Π.Α. 13%.

Οι σχετικές επισημάνσεις γίνονται από τη διοίκηση της εταιρείας στις χρηματοοικονονικές καταστάσεις για τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.  Η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι  «η καθαρή αξία πωλήσεων των συγκεκριμένων προϊόντων, θα υπερκαλύψει το αντίστοιχο τζίρο της ABInbev και μάλιστα με καλύτερο συντελεστή κερδοφορίας».

Αύξηση του μεριδίου αγοράς στα σούπερ μάρκετ

Η διανομή των τσαγιών Lipton, Pukka και PG Tips θα αυξήσουν το μερίδιο αγοράς της Β.Σ. Καρούλιας στα σούπερ μάρκετ, στα καταστήματα επιτόπιας κατανάλωσης, θα βελτιώσουν την κερδοφορία της και θα επεκτείνουν τη γκάμα των ροφημάτων της.

Άλλωστε η εταιρεία του Χρήστου Αργυρού μετά τη λήξη συνεργασίας με την ABInbev φρόντισε άμεσα να προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, όπως  αυτή για τη διανομή της βότκας Beluga στην ελληνική αγορά και του λικέρ και των σιροπιών Marie Brizard της γαλλικής εταιρείας αλκοολούχων ποτών με ιστορία δυόμιση αιώνων.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας αυτές αναπτύσσονται με υψηλά διψήφια ποσοστά τα τελευταία χρόνια.

Από τη χρήση 2018-2019, που είχε γυρίσει τις ζημιές σε κέρδη 128.000 ευρώ έχει καταφέρει να αυξήσει τον τζίρο  κατά 68%, σχεδόν να τριπλασιάσει τη λειτουργική της κερδοφορία και να αυξάνει χρόνο σε διψήφια ποσοστά τα καθαρά κέρδη φτάνοντας  φέτος στα 4,2 εκατ. ευρώ έναντι 3,3 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

Ειδικότερα, στη χρήση που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάρτιο, οι πωλήσεις πέρασαν το φράγμα των 85 εκατ. ευρώ, καθώς αυξήθηκαν κατά 21,9% και διαμορφώθηκαν στα 85,2 εκατ. ευρώ.

Ισχυρές επιδόσεις σε τζίρο και κερδοφορία

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας κατά τη χρήση 2022-2023 ανήλθαν σε 24.4 εκατ. ευρώ  έναντι 20 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,68 %.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων της εταιρείας ανήλθαν σε  6,3 εκατ. ευρώ κατά τη χρήση 2022-2023 έναντι 5,5 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022-2023 σημειώνοντας αύξηση κατά 13,77%.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 4,6 εκατ. ευρώ έναντι 3,8 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 19,38%.

Σημειώνεται ότι μεταξύ άλλων, τo χαρτοφυλάκιο της Β.Σ. Καρούλιας περιλαμβάνει, εκτός από αλκοολούχα με πιο γνωστά τα CuttySark, Glen Moray, Metaxa, η βότκα Stoli και το τζιν The Botanist – τα βιταμινούχα νερά CoolVit, προϊόντα της Coral Innovations του ομίλου Βαρδινογιάννη, το νερό Άβατον, τον καφέ Cortese, καθώς και τα κρασιά από μια σειρά οινοποιείων, όπως το κτήμα Κυρ Γιάννη, το Κτήμα Αβαντίς, το Κτήμα Σιγάλα κ.α.

Διαβάστε επίσης:

Β.Σ. Καρούλιας: Αναλαμβάνει τη διανομή του Φυσικού Μεταλλικού νερού AVATON σε Ελλάδα και Κύπρο

Γαλακτοβιομηχανία: Ποιοι διασώθηκαν και ποιοι βούλιαξαν στην κρίση του γάλακτος

Έρχεται ελάχιστος φόρος στους ελεύθερους επαγγελματίες – Όλες οι αλλαγές που φέρνει το νέο πολυνομοσχέδιο