ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το μομέντουμ φαντάζει ιδανικό για την εταιρεία του Πάνου Γερμανού, η οποία παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό στον κλάδο συνεχίζει να διευρύνει το αποτύπωμά της στην ελληνική και κυπριακή αγορά. Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος των Public, Χρήστος Καλογεράκης εμφανίζεται αισιόδοξος για το μέλλον, λέγοντας πως υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να πετύχει η εταιρεία «μεγάλα πράγματα».
«Τα Public έχουν το μεγαλύτερο potential (δυνατότητες)», σημείωσε χαρακτηριστικά χθες κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2018 και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα υπάρξει και φέτος μια δυναμική οργανική ανάπτυξη. Ήδη, όπως είπε, «στους πρώτους μήνες του έτους οι πωλήσεις κινούνται ανοδικά ενώ και η κερδοφορία μας είναι πολύ υψηλότερη από το αντίστοιχο περσινό διάστημα».
Το τελικό αποτέλεσμα πάντως, όπως πρόσθεσε ο ίδιος, θα εξαρτηθεί και από το βαθμό που οι εκλογές θα επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά.
Κάνοντας μια πρώτη αναφορά στις προτεραιότητες του νέου αναπτυξιακού πλάνου, ο κ. Καλογεράκης ανέφερε μεταξύ άλλων πως σχεδιάζεται η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στα καταστήματα, ώστε να βελτιωθεί η αγοραστική εμπειρία, ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου με βάση τη ζήτηση ενώ έμφαση θα δοθεί και στο κανάλι του B2B, δηλαδή τις πωλήσεις προς τις εταιρείες, μέσα από το λανσάρισμα μιας νέας πλατφόρμας από τον επόμενο μήνα. Ήδη, η αλυσίδα εξυπηρετεί 133.000 επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων κορυφαίοι όμιλοι.
Αναφορικά με την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων, ο κ. Καλογεράκης δήλωσε ικανοποιημένος με τη γεωγραφική κατανομή του, τονίζοντας πως προτεραιότητα δεν είναι η αύξηση του αριθμού των σημείων αλλά το εάν τα υφιστάμενα καταστήματα ως προς τα τετραγωνικά τους ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών. Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο εισόδου σε κάποια νέα αγορά του εξωτερικού, καθώς όπως είπε επικεντρωνόμαστε σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ο κ. Καλογεράκης, τέλος, απέφυγε να απαντήσει για τις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις του ομίλου Olympia με την Media Markt, λέγοντας πάντως πως η είσοδος στις λευκές συσκευές είναι κάτι που τους έχει απασχολήσει.
Τα Public ξεκίνησαν το 2005, με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης. Μέσα από συνεχή εξέλιξη του concept και προσαρμογή στις ανάγκες των καταναλωτών, έφθασε σήμερα να διαθέτει δίκτυο 55 καταστημάτων (49 στην Ελλάδα και 6 στην Κύπρο), 79,7 εκατ. ευρώ επισκέπτες (29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της και να εμφανίσει πωλήσεις 256,4 εκατ. ευρώ.
Το μυστικό της επιτυχημένης πορείας, σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη βρίσκεται στην ικανότητά της να προσαρμόζεται στις νέες τάσεις και να αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή. «Τα Public είναι οι πελάτες του. Μας βοηθάνε να εξελισσόμαστε… και να μαθαίνουμε τα νέα «θέλω» των καταναλωτών», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Public: Χρονιά ρεκόρ σε όλα τα επίπεδα το 2018
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το Public σάς προσκαλεί στη νέα του εταιρική ιστοσελίδα, Corporate.public.gr