Επί τουλάχιστον 36 ώρες παρά τον καύσωνα, το Σαββατοκύριακο και τις εν εξελίξει ευρωεκλογές επιχειρούν οι άνθρωποι και τα μηχανήματα του Ομίλου Intrakat προκειμένου να αποκαταστήσουν τη ζημιά που προκάλεσε η πυρκαγιά σε γέφυρα της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου ύστερα από την πτώση βυτιοφόρου το βράδυ της Παρασκευής.

Πηγές της Intrakat μίλησαν στο mononews και αναφέρουν ότι ύστερα από τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε από το υπουργείο υποδομών και μεταφορών με τους αρμόδιους φορείς το βράδυ της Παρασκευής και την ειδική κλήση της εταιρείας για να αναλάβει την κατεδάφιση της αερογέφυρας, άνθρωποι και μηχανήματα του Ομίλου ξεκίνησαν να μεταφέρονται στο σημείο από τις πρωινές ώρες του Σαββάτου.

1

Από εκεί και έπειτα η Intrakat κατέστρωσε ταχύτατα ένα σχέδιο κατεδάφισης της αερογέφυρας.

Πρόκειται για μία πολύ λεπτή διαδικασία, η οποία απαιτεί σχεδόν χειρουργικές κινήσεις και όπως αναφέρουν οι ίδιες, η κατεδάφιση της αερογέφυρας ξεκίνησε από τις 05:30 του Σαββάτου και διήρκησε περίπου 12 ώρες και πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη μηχανικών του υπουργείου Υποδομών.

Στη συνέχεια τα συνεργεία της εισηγμένης προχώρησαν από τις 21:00 του Σαββάτου στην αποκομιδή των μπάζων (πέτρες, μπετό, σίδερα κλπ.) που προκάλεσε η κατεδάφιση της γέφυρας.

Η διαδικασία αυτή διήρκησε έως το βράδυ του Σαββάτου.

Από εκεί και έπειτα και για όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, τα συνεργεία και οι άνθρωποι του Ομίλου θα συνεχίζουν να μαζεύουν τα μπάζα, ενώ θα ετοιμάζονται για το φρεζάρισμα και την ασφαλτόστρωση.

Τα συνεργεία της Intrakat εργάζονται πυρετωδώς ώστε να δοθεί η Εθνική Οδός στην κυκλοφορία το συντομότερο δυνατόν.

Διαβάστε επίσης:

Mytilineos: Το rebranding σε Metlen «ξεκλειδώνει» αξία για τους μετόχους

ΙΝΤΡΑΚΑΤ: Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται η αποκατάσταση της γέφυρας στον Ισθμό

Τιμές ρεύματος: Κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ η Ελλάδα – Ποια είναι τα χαμηλότερα τιμολόγια