• Business

    Χριστίνα Αλεξοπούλου: Σημαντικά τα οφέλη από τον ορυκτό άνθρακα

    • NewsRoom

    Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου


    Το ΕCΟ Forum Πάτρας 2024 που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του 3o Jive Road Show, έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να τοποθετηθούν σε θέματα, όπως η Βιώσιμη Ανάπτυξη, η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα η πράσινη παραγωγή ενέργειας, η ανακύκλωση, η προστασία του περιβάλλοντος, η κλιματική κρίση και οι φυσικές καταστροφές.

    Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου άνοιξε τις εργασίες του ECO Forum αναφερόμενη στην απεξάρτησή μας από τον ορυκτό άνθρακα και τα σημαντικά οφέλη, τόσο για την οικονομία όσο και για το περιβάλλον: «Είναι φρονώ, κοινώς αποδεκτό, ότι, για να επιτύχουμε την μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος, θα πρέπει ν’ αλλάξουμε κουλτούρα, συνήθειες, τρόπο σκέψης και τρόπο ζωής.

    Η ανάπτυξη ενός καθαρού καυσίμου, όπως το υδρογόνο με ενέργεια προερχόμενη από Ανανεώσιμες πηγές, είναι θέμα μακροπρόθεσμων επενδύσεων και θα πρέπει να κατασκευάσουν νέες εγκαταστάσεις βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον όπως για παράδειγμα οι κοιλάδες υδρογόνου.

    Το πρατήριο υδρογόνου της Ακράτας αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Οκτώβριο του 2025. Μια πολύ σημαντική κατασκευή για την Αχαΐα που θα είναι πρωτοπόρος σ’ αυτόν τον τομέα.

    Όσον αφορά στη χρήση υδρογόνου, σύντομα δύο λεωφορεία υδρογόνου θα ενταχθούν στο στόλο των οχημάτων των Οδικών Συγκοινωνιών, με στόχο να αξιολογηθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία».

    Η Υφυπουργός αναφέρθηκε στον ρόλο του πράσινου υδρογόνου στην παρασκευή συνθετικών καυσίμων: «Μια ακόμη επιλογή για το μέλλον που ανοίγεται με την παραγωγή πράσινου υδρογόνου είναι τα συνθετικά καύσιμα που δεν βασίζονται σε ορυκτό άνθρακα.

    Βασίζονται σε άνθρακα που υπάρχει ήδη στο περιβάλλον σε μορφή διοξειδίου, μέσω του οποίου σε συνδυασμό με το πράσινο υδρογόνο, συντίθεται η ανθρακική αλυσίδα και παίρνουμε καύσιμα πανομοιότυπα με τη βενζίνη, το ντίζελ ή την κηροζίνη, τα οποία όμως δεν βασίζονται σε ορυκτό άνθρακα.

    Με καθοριστική διαφορά ότι τα καύσιμα αυτά δεν έχουν ανθρακικό αποτύπωμα. Πιθανόν αυτή να είναι η λύση για τα εκατομμύρια οχημάτων με θερμικό κινητήρα που κυκλοφορούν σήμερα στη χώρα μας».

    Κλείνοντας η κα Αλεξοπούλου επεσήμανε: «Θέλω να τονίσω την πεποίθησή μου πως η ενεργειακή αυτονομία και η μείωση των ρύπων είναι κομβικής σημασίας στρατηγικές, για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και των συνεπειών της. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές του ECO Forum Patras 2024, το οποίο έρχεται να ολοκληρώσει με τον πιο ταιριαστό τρόπο, την περιοδεία του υδρογονοκίνητου λεωφορείου, στη χώρα μας».

    Διαβάστε επίσης:

    Euroxx Χρηματιστηριακή για Mytilineos: Νέα εταιρική ταυτότητα, υψηλότερη αξία για τη μετοχή

    ΔΕΗ: Έως 26 Ιουνίου οι αιτήσεις για τα αγροτικά προϊόντα «ΓΑΙΑ»

    Κορκίδης: 1+7 προτεραιότητες των ΜμΕ για την ευρωπαϊκή εντολή 2024 -2029



    ΣΧΟΛΙΑ